- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
STK je naprosto nedůvěryhodná instituce. Bude to patrně sorta lidí, kteří doma přehrabují peníze vidlema z úplatků.Nejhorší na tom je, že často jedete za vozidlem za kterým není pomalu ani vidět,teče z nich olej, nebo odpadávají výfuky.
Obejít to zcela jistě půjde i nadále. Ale už teď si technici dávají pozor, komu a pod co se podepíší. Ono když se s tím někde pak vymele a neschválená úprava způsobí nějaké následky, tak ten technik je v řiti. A stává se to.
To ani moc ne, dopravní nehoda způsobená příčinnou souvislostí s chybou emisního systému je v podstatě scifi.
Mě to nevadí. Naše STK má dávno zavedené objednávání a já mám auta v pořádku. Jedno ani na emise nemusí.
U dieselu i benzinu stačí do koncovky výfuku přivést hadičku napojenou na flašku se stlačeným vzduchem přes elektroventil a rázem budou emise jak víno.
Skutečně jediné co by fungovalo je auto, které jede po silnici a očividně není v kondici ihned odeslat na STK, kde se posoudí zda je či není způsobilé dalšího provozu. Pokud není dále řešít to že se provozovatel o auto nestará (pokud bude mít papír ze servisu potom řešit sesrvis).
Pravidelné STK je blbost. Většínou jde o buzerování za kosmetické blbosti.
Líbí se mě, jak to funguje v USA, kde se stav vozidla řeší až dojde k průseru.
Už mě ten stát pěkně sere. Takový hovadiny vymýšlet!
Emise dvacet minut? Tipuji, že za dvacet minut mám za sebou emise i STK, déle tam určitě nejsem.
"Nejvíce šokuje zjištění, že pouhých 16 největších lodí na světě může vyprodukovat stejné množství plíce ucpávající síry jako všechna auta na světě...Odhaduje se, že nyní pluje po mořích 100.000 lodí, a počet dále roste..."
http://www.cez-okno.net/clanok/ekopohlad/16-lodi-vyda-stejne-znecisteni-jako-vsechna-auta-na-svete
tak ten neustále opakovaný nesmysl je "vylepšen" o "plíce ucpávající síru"
Když vinař siří velký sud tak zapálí sirný plátek který obsahuje třeba 10 gramů siry. Během té minuty vyprodukuje "emise" jako 10 000 aut za celý den. A je to jen proto, že auta spalují palivo, které téměř žádnou síru.
Hodně účelové srovnání.
Za bolševika československé elektrárny chrlily tuny "síry" a kupodivu to nikomu plíce neucpalo. Proč? Protože nešlo o síru, ale kysličník siřičitý (spálená síra). Tento kysličník siřičitý velmi snadno reaguje s vodou v atmosféře, vytváří kyselinu siřičitou a "kyselé" deště, kterými trpěly třeba lesy v Krušných horách.
Na moři kupodivu žádný les není a v moři (obrovském kvantu vody) žádnou škodu nenadělá....
Staré auto neznamená automaticky kouřící. Pokud se nešetří na servisních nákladech a nedělají se úpravy zhoršující emise, tak není důvod, aby staré auto s nájezdem kouřilo.
Je třeba odlišit auta, které zkutečně výrazně porušují exhalace od těch, které je bez problémů plní. Pak může klidně i podstatně starší auto s nájezdem km strčit v emisích do kapsy auto i s polovičním stářím.
A kdy se začnou řešit emise pro letadla lodě a lokomotivy?
Lokomotivy, lodě a letadla jsou mnohem užitečnější než nějaká dvoumístná nákupní taška.
Priatelia, ubezpečujem vás, že spôsob ako obísť tieto nariadenia je niekoľko. A to že sa fotí automobil na STK je už tiež "vyriešené".. u nás sú v STK povinné kamery už niekoľko rokov a napriek tomu by ste sa divili čo všetko cez STK úspešne prejde.