Ocenění v nejpopulárnější kategorii Společenská odpovědnost a udržitelnost si odnesla IKEA za projekt Bezpečný domov, 1. místo v kategorii Integrovaná kampaň obsadila slovenská 365.bank s projektem Reklamy z obývačky. Nejúspěšnější Launch, relaunch, rebranding se podařil Divadlu Spejbla a Hurvínka ve spolupráci s agenturou Touch Branding.
Mezi silnou konkurencí v kategorii Audio a video prezentace zvítězil příběh Zdenka F. Daneše zpracovaný agenturou Motionhouse pro společnost Realdealcyclephile (Isadore). Akce odhalující první český 3D tištěný dům s názvem Prvok si zasloužila první místo v kategorii PR event.
Virtuální influencerka Bejby Blue, kterou vytvořila slovenská agentura This is Locco pro Tatra banku, získala prvenství nejen v kategorii Využití sociálních sítí a influencer marketing nebo Finanční služby, ale také si odnáší cenu Grand Prix pro Nejlepší agenturu.
Vítězem kategorie Struktura, obsah a storytelling se stal projekt Fosílie společnosti E.ON Energie vytvořený agenturou Elite Solutions. Cenu za nejlepší Kreativní ideu si odnesla organizace Díky, že můžem s kampaní Online svíčka a 1. místo v kategorii Nízký rozpočet a jeho efektivita vybojovala organizace AdHackers s projektem Pomoc sousedům.
Interní komunikaci a employee engagement ovládla komunikační strategie společnosti Vodafone s názvem Future Ready Interka. Krizovou komunikaci, komunikaci změny a public affairs dle poroty nejlépe zvládla Škoda Auto během šesti nestandardních týdnů v době pandemie covid-19.
V kategorii Webových stránek nejvíce zaujal projekt ČT edu od České televize, který se současně stal Nejlepším covid projektem, a získal tak prestižní ocenění Grand Prix. Za nejlepší Mobilní aplikaci a inovaci porota zvolila projekt Zastavme společně šíření koronaviru s aplikací Mapy.cz od Seznam.cz.
Mezi Tištěnými externími časopisy a novinami uspěl časopis AΩ / Věda pro každého od Akademie věd. V konkurenčním klání o nejlepší Tištěný interní časopis a noviny zvítězil časopis Drive od Direct Parcel Distribution. Ocenění za nejlepší elektronický časopis a blog získal Tchibo Blog vytvořený agenturou Follow Bubble.
Nejlépe hodnoceným Newsletterem se stal HRnek LMC od společnosti LMC a agentury Boomerang Communication. Největšího uznání v kategorii Brožura, katalog a leták se dostalo knize Metrostav 50 vydané k 50. výročí společnosti. Trofej za první místo v kategorii Výroční zpráva získala Nadace Via.
Osobnost PR a Talent pro rok 2020
Cenu pro Osobnost PR převzala Simona Kijonková za dlouhodobé úspěšné budování značky Zásilkovna a za otevřenou a efektivní komunikaci, která byla společnosti oporou zejména během náročné pandemické situace.
Letošním Talentem Zlatého středníku se stal Jakub Splavec, který díky své bohaté agenturní praxi publikuje v médiích, pracuje na osvětě oboru PR a nárazově přednáší na středních a vysokých školách. V současnosti působí jako strategický poradce především nové vlny českých politiků.
Během slavnostního vyhlášení výsledků, které se konalo v hotelu Vienna House Diplomat Prague v Praze, finalisté převzali celkem 88 cen za české a slovenské projekty ve 32 kategoriích.
Přihlášené projekty hodnotilo 15 porot složených z téměř stovky odborníků na komunikaci, PR, marketing, grafiku a expertů z dalších přidružených disciplín. Zlatý středník každoročně pořádá oborová organizace PR Klub sdružující více než 270 profesionálů z oblasti public relations a komunikace.