Exploze sytých barev, malby na stěnách, všudypřítomné nápisy aloha a doporučené hashtagy hned na recepci i na baru u snídaně, motivační hesla doslova všude. I na pokojových lednicích.
Když se vedení oblíbeného havajského hotelu Shoreline rozhodlo pro rekonstrukci budovy z poloviny sedmdesátých let minulého století, řeklo si, že nejlepší reklamou nové podobě ubytování budou sami hosté.
Aby je povzbudili ve sdílení zážitků ve virtuálním světě, naservírovali jim společně s designéry chytlavé a vizuálně bombastické prostředí. Před necelým měsícem dokončený projekt má ambice stát se mazlíčkem světa sociálních sítí a oázou mileniálů.
Odvážné barevné kombinace, tropické listy palem a květin na stěnách, desítky dekorativních papírových exotických ptáků na lustrech, květiny s překvapivě ostře bílými listy. To vše, doplněné masivním dřevem, vytváří výbušný mix. Cestovatele a návštěvníky překvapí už hotelové lobby, které se s postupujícím dnem mění na taneční parket s fialovo-růžovými neonovými světly.
Proměnu hotelu má na svědomí desítka kreativců, designérů, umělců a ilustrátorů vedená newyorským interiérovým architektem Danem Mazzarinim. Společně pracují pod hlavičkou amerického studia BHDM Design od roku 2008.
Během dekády stihli realizovat řadu významných komerčních projektů, navrhnout obchody, butiky, restaurace i hotely po celém světě. Jedním z jejich nejznámějších projektů je hotel na Miami Beach, kde příchozí vítá obří lední medvěd s plážovým míčem v tlapách. Právě na základě tohoto projektu se Shoreline Hotel rozhodl pro Mazzariniho tým.
Mazzarini jakoby prohnal pohled na rekonstrukci desítkami filtrů, kterými si hosté obvykle vylepšují záběry ikonických západů slunce na Havaji. Zvolil autorské spojení s umělci, jako je kalifornský DJ Neff, který excentrickými malbami vyzdobil prostor schodiště a střešního bazénu.
Také využil populárních nápisů a zjednodušených topografií havajského souostroví, které v pokojích hostům oznamují: „Jste tady“. Na první pohled klidnější koupelny obložené bílými kachličkami zdobí spárování, sytě barevný nábytek a doplňky.
Každé patro má společné barevné schéma pokojů, včetně dramaticky modré podle barvy oceánu a ibiškově růžových koberců, které nechal Mazzarini vyrobit hotelu podle vlastního návrhu na míru.
Třetí klíčovou barvou celého konceptu je kanárkově žlutá. Přímo pro hotel vznikla většina veškerého vybavení, jako například sada křesel od firmy Missana nebo lamp značky Robert Abbey.
Hotel se sto třiceti pěti pokoji, který stojí nedaleko slavné havajské pláže Waikiki, investoval do přestavby v přepočtu devadesát milionů korun. Pokoje si lze rezervovat za v přepočtu čtyři tisíce korun za noc.