Renault Mégane | foto: Renault

Ojetý Renault Mégane je tajný tip. Pozor, kterou verzi a motor vybíráte

  • 4
  • Premium

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Třetí generace Renaultu Mégane z let 2008 až 2016 se snažila napravit poměrně zásadní chyby předchůdce, ale pověst měl pošramocenou dost a zákazníkům chvíli trvalo, než přišli novému méganu na chuť. S odstupem času lze však říci, že třetí generace francouzského hatchbacku bylo slušné auto a i jako ojetina má stále co nabídnout.

Například velmi slušná antikorozní ochrana je určitě příjemný bonus pro někoho, kdo si chce auto už několik let nechat a nechce vyhazovat peníze za opravy ostudných konstrukčních nedostatků. Sice i Mégane III může koroze potkat, přece jen je to už více než dvanáct let staré auto, ale především se týká bouraných, špatně opravených, zanedbaných a extrémně vytěžovaných kusů s vnějším poškozením karoserie. Běžně používaná auta s nájezdem okolo 150 tisíc kilometrů bývají po deseti letech stále docela pěkná.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se