(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Jiří Benák, iDNES.cz

Zlatý středník představil užší výběr letošních finalistů

  • 0
Tradiční soutěž firemních on-line i tištěných médií, kterou již po sedmnácté pořádá oborová organizace PR Klub, jde do finále. Třicet devět profesionálů z oboru PR a marketingu ohodnotilo 127 přihlášených projektů spadajících do 15 kategorií a vybrali 62 projektů, které se dostaly do užšího výběru.

V užších nominacích jsou v aktuálním ročníku zahrnuty kromě stupňů vítězů také ocenění takzvané vysoké přidané hodnoty TOP RATED či RATED, uvádí pořadatel soutěže v tiskové zprávě.

Do užšího výběru se dostaly například v kategorii webové stránky a on-line aplikace Univerzita Tomáše Bati nebo Komerční banka. O nejlepší profil na sociálních sítích se zase utká například Facebook Zoo Praha, Instagram Akademie věd či Instagram Colours of Ostrava. Seznam všech nominovaných do užšího výběru je na webových stránkách soutěže.

Vítěze 17. ročníku vyhlásí PR Klub na slavnostním galavečeru 25. dubna 2019.

Kromě toho bude během večera již počtvrté vyhlášeno ocenění Grand Prix, které uděluje Výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky v oblasti grafiky, obsahu či za celkovou úroveň elektronického a tištěného média.

Dále bude také udělena cena Osobnost PR Zlatého středníku 2018 za zásluhy v oblasti PR. Vedle oceňování vítězných projektů bude možné zhlédnout výstavu oceněných projektů, poslechnout si komentáře poroty k trendům, jakými se firemní média ubírají. 

PR Klub soutěž, která má firmy motivovat, aby svá média zdokonalovaly, pořádá od roku 2002. Oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání, je sdružení stovky profesionálů v oblasti PR a jejím cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Organizuje i vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor public relations.


Video