V Koreji doufal Hamilton, že se prosadí na stupně vítězů. Třetí místo v kvalifikaci, čtvrtá příčka v prvních kolech... Zdálo se, že ho čeká boj s Alonsem o nejnižší stupínek. Po první zastávce v boxech začínal však tušit, že je zle. Do vysílačky oznámil, že jeho auto je trochu "nervozní".
Prohlídka vozu po závodě potvrdila, že si nevymýšlel. Závada stabilizátoru zadní nápravy způsobila, že auto bylo obtížně ovladatelné. Hamilton musel za jízdy hodně korigovat, což způsobilo nadměrné opotřebení pneumatik. Jako jediný jezdec z bodovaných příček musel třikrát do boxů.
"Stabilizátor odešel někdy kolem osmnáctého kola," popisoval další technickou závadu na voze McLaren šéf týmu Martin Whitmarsh. "Vyvážení se zhoršilo o sto procent, pneumatiky začaly okamžitě odcházet. Při zastávce jsme dělali, co jsme mohli. Změnili nastavení předního křídla, snížili přítlak, ale nejlepším jsme už nestačili."
Navzdory závadě se Hamilton držel na bodech a v závěru podniku bojoval s jezdci stáje Toro Rosso o osmou příčku. Ale přišel další šok, Tentokrát hodně kuriózní a smolný. Jedním z křidélek dole pod bočnicí nabral koberec, kterým jsou na okruhu krytá místa za obrubníky. Umělá hmota za ním vlála jako zelený prapor a proudění vzduchu kolem vozu bylo dokonale narušeno.
"Lewis bojoval jako lev, jel skvěle. Několik kol dokázal svádět vyrovnaný souboj s Kimim, který měl auto v pořádku. Ale ke konci již nemohl vůbec nic dělat," dodal Whitmarsh.
"V posledních třech Velkých cenách jsem měl tři technické závady. Doufám, že tím to skončilo," navázal sám jezdec. "O titul teď bojují jiní, ale stále máme šanci v Poháru konstruktérů. Na něj se nyní budeme soustředit."
Spokojen tak mohl být Hamilton po Velké ceně Koreje s jedinou věcí. S vlastním výkonem. "Je pro nás smutné, že jsme ztratili další šampionát, ale někdy závody jako byl tento ukáží skutečný charakter týmu. S tím, co jsem dnes převedl na trati, jsem spokojen."