"To byla asi moje nejlepší etapa v životě. Něco neskutečného," vykládal pak Loeb. "Jel jsem od startu neustále na sto procent, chtěl jsem odčinit ten včerejšek. Teď už je možné všechno," dodal.
V pátek totiž prožil Loeb černý den. Kvůli havárii a následným potížím s rozbitými dveřmi byl až sedmý a na vedoucího Pettera Solberga nabral ztrátu bezmála 80 sekund.
V sobotu ale šestinásobný světový šampion opět kraloval: vyhrál šest z osmi rychlostních zkoušek, za Ogierem má pouze pětivteřinový odstup a v neděli bude útočit na čtvrté vítězství v sezoně.
Vedoucí muž závodu dobře ví, že ho v nedělních čtyřech rychlostních zkouškách čeká pořádně těžká práce. "Je to nadějné, zatím jedeme velmi dobře, ale udržet vedení bude hodně náročné," podotkl Ogier.
Solberg klesl z prvního až na páté místo, třetí je už s více než půlminutovou ztrátou Fin Jari-Matti Latvala s fordem.
Prokopovi vyšla především jedenáctá zkouška, v níž byl ford jihlavského jezdce nejrychlejší ze všech vozů kategorie S-WRC. "Pro nás to byl dobrý den, protože vše šlo o hodně lépe než v pátek odpoledne. Mechanici ještě včera večer přišli na to, v čem byl problém: nefungovala nám úplně správně klapka plynu a kvůli tomu jsme měli o nějakých 400 otáček za minutu méně, což je u tohoto auta znát," uvedl v tiskové zprávě.
Musel ale bojovat s jiným problémem - prachem. "Před námi jel místní borec s produkční čtyřkolkou a my jsme startovali minutu za ním. Za tu dobu se ale místy nestačil prach rozptýlit," prohlásil Prokop.
Rallye Nový ZélandPo 2. etapě: 1. Ogier, Ingrassia (Fr./Citroën C4) 3:05:40,4, 2. Loeb, Elena (Fr., Mon./Citroën C4) -5,3, 3. Latvala, Anttila (Fin./Ford Focus) -33,2, 4. Sordo, Martí (Šp./Citroën C4) -47,5, 5. P. Solberg, Mills (Nor., |