- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zřejmě se jedná o víc vlivů. Jedním z nich může být i překotná betonáž. Je ale podivné, že při takové operaci nebyli přítomni zástupci dotčených firem.
Nedalo by se nějak zajistit, aby Bogl s Krýslem do budoucna stavěli nanejvýš dřevěné můstky přes potůčky v parcích?
Pak by snad nedocházelo k tak hrozným tragédiím
to je tak, ked chcel figeľ šetriť a objednal si českú firmu
To je tak, keď niekto ráno vstane,zapne si počítač a napíše hlúposť. Samozrejme Figel ako minisster osobne vyberal aj pracovníkov na stavbe, aj toho čo im rozváža stravu a aj upratovačku, čo im tam upratuje unimobunky....
ŽE BY STAVBA MOSTU ČESKOU CESTOU ?
pod helem - není důležité most postavit správně, ale dostat za něj peníze ( a pokud možno předem )
Asi málo podpěrných stojek, prostě někdo si ušetřil práci. Nebo i jejich špatný typ vzhledem k předpokládanému zatížení.
Je bohužel smutnou pravdou že to není druhá nehoda této firmy, ale již třetí, o té první se moc nemluví, protože byla bez ztrát na životech, ovšem ČT ji při nehodě u Studénky uvedla. Jedná se o stavbu mostu pro cyklisty v Olomouci - Neředíně, most byl postaven na uměle vytvořených návrších a těsně před otevřením obchvatu, přes který vedl, se z něj uvolnili dvě betonové desky o rozměrech cca 2 x 2 metrů, naštěstí dálnice nebyla ještě otevřena.
no jo, slováci aby nezůstali pozadu, jestli za tohle nepůjde už nikdo sedět tak se jen více prohloubí nedůvěra v zakázky za státní peníz, jó chtělo by to Dextra ...
"Společnost Bögl a Krýsl večer v tiskové správě přiznala, že most opravdu zkolaboval v úseků, za jehož výstavbu zodpovídá"
v tiskové Správě?? Naučit se psát správně...
Je mi divné, proč se pod tím mostem, při takové rizikové činnosti jako je zalévání výztuží betonem o hmotnosti mnoha tun, promenádovali jen tak lidi. Ti tam neměli zkrátka co dělat. Stavbyvedoucí měl zajistit prostor pod mostem, a pak teprve povolit lití betonu. Je zajímavé, že při pracích s elektřinou musí být na každou blbost "B" příkaz, atd... ale mosty, ty zjevně lze stavět prakticky nadivoko.
Jinak souhlasím s názorem, že tolik mrtvých a raněných je tam prostě jen kvůli dnešnímu všeobecnému problému, a tím je "nedostatek času" (a zprostředkovaně tomu peněz). Kvůli tomu tam patrně zůstalo i těch několik mrtvých, jelikož tam určitě "museli" souběžně makat na něčem extra-urgentním, když jim to spadlo na hlavu...
To už asi nebude pouhá nešťastná náhoda.