Malajsijské aerolinky internetovou kampaň nazvanou „My Ultimate Bucket List“ spustily v Austrálii a na Novém Zélandu. Účastníci měli v maximálně 500 slovech popsat, co by si chtěli odškrtnout ze svého seznamu věcí, které chtějí zažít před smrtí. Cena pro šestnáct vítězů byl iPad či zpáteční letenka do Malajsie.
Marketingoví stratégové společnosti zřejmě ovšem při plánování kampaně zapomněli, že Malaysia Airlines postihly za poslední půlrok dvě letecké katastrofy, při kterých dohromady zahynulo 537 lidí. Zatímco někteří uživatelé internetu se názvu posmívali, jiní si stěžovali, že kampaň je necitlivá.
Aerolinky proto později název soutěže stáhly a odkaz na ní odstranily ze svých internetových stránek. Kampaň nadále běží, soutěžících se však nyní ptá na místa, která by si přáli navštívit, a aktivity, které by chtěli zažít. Společnost ve svém prohlášení vysvětlila, že název „My Ultimate Bucket List“ zvolila s ohledem na to, že v Austrálii a Novém Zélandu jde o běžně používanou frázi.
Letecká společnost se po leteckých katastrofách vyrovnává s propadem prodeje letenek. Aerolinky proto zlevnily ceny na některých trasách a zavedly nové speciální nabídky. Podle australských médii letecká společnost také téměř dvakrát zvýšila marže pro australské prodejce letenek.