- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela dobry rozbor je na http://www.avherald.com, ja si musim pockat az mi na stole pristane Report from FAA a potom to doufam s Panem Novakem probereme.
Dobrý server, díky za odkaz. Jinak ono v přistávací konfiguraci letět jen na 50% výkonu motorů mi jako laikovi přijde strašně málo. Co si tak hraji, tak to chce minimálně 75% jinak to na plných klapkách a s plným letadlem této velikosti prostě nejde udržet a jde to dolů...
je to otřesný, když ta dívka mohla žít a zajeli ji ti, co ji měli zachránit..
najcudnejsie je, ze ti piloti podla hlasoveho zapisovaca vobec nevypadali vystresovani... praveze sa nic nedialo.. lietadlo bolo nakonfigurovane na pristanie... ziadny problem..az do tych 7 sekund pred narazom... preto to vyzera akoby obaja vypli...po 10 hod lete..
Bohužel, je to úplně zbytečná nehoda...
Antonin Blazek:
jeste porad tvrdis o A380 "Ale ten moc nelita. Spise sedi na letisti, protoze je prodelecny a neda se naplnit lidmi....." ?
http://plzen.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A130703_085532_plzen-zpravy_pp
pro ty, co neradi iDnes styl a radeji surova data...
Je to podivné, vždyť piloti hlásí věži a věž je měla mít i na vizuální kontakt, mimo vše ostatní. V tom teda nebude lítat jen pilot. A podle druhého videa z lodi nebo z druhého břehu to vypadá úděsně. Zázrakem je každý zachráněný život, skutečně.
ale bude v tom lítat jen pilot. to, že pilot má správnou výšku a rychlost je jen a jen a pouze a výhradně odpovědnost velitele letadla.
Kdo u letadla ten chaos organizoval, když cestující prý nepanikařili a vypadli fofrem ven? Asi to chce secvičit nejen piloty, ale i letištní perzonál včetně záchranářů. Brrrr.
Tady je video z druhého břehu zálivu (celý přistání)
To je k naštvání. Dostat se z letadla a být přejet záchranáři.