- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To byl takový problém poslat pro uvízlé soupravy do tunelu motorové lokomotivy? To by snad napadlo každýho výhybkáře od ČD. Nebo je společnost nevlastní a musela by si je půjčit od státních drah? Asi to někdo nerad slyší, ale měli by se jezdit učit zimnímu provozu do Ruska nebo do Číny.
ne, oni cekali na tebe, az jim prijde poradit rozumbrada jako ty
nebál bych se říci SABOTÁŽ! Kdo to takto idiotsky mohl navrhnout??? Za ty prachy??? To je síla. BLICÍ SMAJLÍK!!!
že záchranné systémy nepočítaly s touto možností, to je snad mohlo napadnout...
nestalo se to od zacatku provozu v 1994 a nerekl bych, ze tohle je od te doby prvne, kdy v oblasti La Manche napadl snih...asi neco mimoradneho.....mozna se ten Golfsky proud zacal obracet....nakupte si usanky!
Doufám, že vlaky jsou vybaveny televizí a cestující (pardon, stojící) mohou sledovat kodaňský happening...
keď účastníci sa nevedia dohodnúť, či sa klíma zvyšuje o 2 °C,alebo nie. A mulatujú, debatujú a hádajú sa v teplúčku kongresových hál a hotelov !
Timto se chci omluvit vsem uklizeckam z Dolni Lhoty, ktere jsem tvrzenim o tom, ze pisou clanky na lziDnes osocil. Neni to pravda. Clanky pisou individua nabrane v pavilonu simpanzu zoo. Pojem "přebookovat si letenky" je opravdu perla stoleti
Termín "přebookovat si letenky" sice nepoužívám, ale setkávám se s ním a považuji jej za (možná) nespisovný, ale výstižný. Nikdy mne nenapadlo, že je to taková perla.
Vlaky se testovali v cechach, konkretne na jedinecnem testovacim zeleznicnim okruhu u Velimi (konkretne v Cerhenicich). Takze pokud hanite francouzskou techniku, tak tim zaroven srazite odborniky tady v cesku.