- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdy už konečně na ta letadla začnou montovat nějakou další "černou skříňku", která by po pádu do vody zůstala na hladině a vysílala nějaký nouzový signál, který by šel poměrně snadno zaměřit? V dnešní době banální technická záležitost!
Tak to je docela škoda, že letečtí inženýři nepotkali vás, mohl jste jim to poradit.
To si pan Rothchild oddechl.
Stejne je zabavne sledovat diskusi a presvedcit se jak nam, suchozemcum, je "more po kolena". Proste si tady spousta lidi ty rozlohy vubec nedokaze predstavit a mysli si, ze se to da proste prohledat. Zkuste si vzpomenout, kolik let obcas trva, nez se neco najde v Orlicke prehrade. A ted si ten objem vynasobte zhruba miliardou. Stejne se to da tezko predstavit.
Ono je hlavně potřeba vědět KDE hledat, alespoň přibližně. A tady se to prostě neví.
O Titaniku se "relativně" přesně vědělo ve které oblasti asi leží, je to mnohatunový kus železa a stejně jej našli víceméně náhodou jako "melouch" aby zakryli skutečný důvod testování zařízení pro vyhledávání havarované sovětské ponorky...
Podle nalezených trosek se s největší pravděpodobností letadlo (nepoměrně menší než Titanik) roztříštilo na spoustu kusů, i kdyby už pátrací týmy skutečné místo katastrofy několikrát prošli, nemusí najít nic...
No oni jej nenašli náhodou, ale cíleně. Sice to byl až sekundární úkol ve zbývajícím čase, ale Titanic hledali.
Pane Prustko, níže v diskuzi tvrdíte, že letadlo letělo v noci a proto se nemohlo plánované přistání podařit.
Zkuste si zjistit, jaké roční období panovalo na jižní polokouli 1. března, dále kdy se přerušilo radiové spojení a jaký dolet má takové letadlo a jak dlouho zřejmě ještě letělo.
A potom svoji teorii o nočním přistání zkorigujte.
Rádiové spojení bylo ukončeno v 1:37 místního času větou "Good night Malaysian Three Seven Zero".
(Stejně jako ty řeknu jenom A) a B) si nechám pro sebe
zřejmě zasáhlo staré dobré UFO , v Holywoodu už určitě mastí scenář
Zajímavé.
Auto lze podle integrované GPS dohleda s přesností na několik metrů. Dokonce zpětně dohledat kudy auto jezdilo a podobně.
Mi neříkejte, že něco takového není v letadle, případně že je tak inteligentně namontované, že to lze zásahem pilota vypnout...
Ježišmarjáá. To není normální.
dlouho taky hledali Fossetta v poušti....z letadla to neměl být problém, ale byl....ale najít letadlo v hloubce oceánu? o bůhvíjaké rozloze? a v hloubce je tma jak v pytli.....
Skoro se mi nechce věřit, že by v dnešní době, kdy lze např. lokalizovat polohu mobilního telefonu, byl opravdu takový technický problém lokalizovat zmizelé letadlo. Hlavně že víme přesně do detailů, co bylo před 50, 100, 500 lety!
Pokud je signál, tak se mobil lokalizuje lehce.
Horší je, když není signál, inteligente.
O něco níže tvrdí "expert" na letecké katastrofy pan Tomáš Kaplan, že prý nelze plánovaně přistát s velkým letadlem na hladině, prý s "významnější šancí" na přežití.
Pánovi bych doporučil jít na nejnovější film s Tomem Hanksem, nebo si alespoň prohlédnout následující video.
A rozdíl mezi hladinou řeky a hladinou moře chápete? Co? Nechápete.