- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná je to ochrana před v Africe tolik populárními krádežemi? :-)
Asi tak, kdo někdy In natura zažil kvalitu afrických aut, tak si utně musí myslet, že palivos obsahem benzenu, jaký zde byl do roku 85 je tím nejmenším problémem.
Česká republika je taky Afrika, když máme horší paliva, než Rakousko?
Horší jej máme proto, že si estébák odsouhlasil ještě vyšší podíl biosložek v palivu....
Řepka mu hezky sype...
A, co na to holandská královna, hlavní akcionář Royal Dutch Shell?
Ja tomu clanku nerozumim, nejdriv ze je v nam mangan a benzen, pak ze tam neco (jako co? a proc?) pridavaj na mori, pak do toho sira. To teda neni clanek ma lupu.
Po pravdě, pokud to palivo splňuje normy a předpisy dané Africké země, tak to prostě pro mne není problém. Navíc na jejich extrémní porodnost to očividně žádný vliv nemá.
Porodnost v Africe trvale klesá .. a to asi o 50% za poslední generaci.
Jinak problémem v Africe je korupce, kdy ty normy vytváří lidé, placení podobnými korporacemi.
Africké země se musí rozhodnout, jestli chtějí čisté nebo levné, resp. jak si nastaví nějaký kompromis - poučování z Evropy problém nevyřeší.
Evropa si fází obrovského znečišťování v minulosti sama také prošla, dnes se od toho odvracíme, ale je fakt, že tam, kde jsme dnes, jsme se dostali i díky tomu. Afričané proti tomu mají výhodu, že jsou jim k dispozici vědecké poznatky, které Evropané tehdy neměli, takže dokážou lépe rozhodnout, co je pro ně lepší.
Jiná věc by samozřejmě byla, pokud by se třeba zjistilo, že firmy podplácí tamní vlády, aby držely volné limity...