Sobota 16. ledna 2021, svátek má Ctirad
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 16. ledna 2021 Ctirad

Soutěž:

Vojenský adrenalin 2006

!!!Soutěžní otázky unikátní soutěže ke Dni NATO v Ostravě!!!

Na otázky můžete odpovídat od 21. srpna 2006 do 1. září 2006 23:59

Soutěž ukončena, již není možné odpovídat.

Pravidla soutěže

I. Obecná ustanovení
  1. Soutěž „Vojenský adrenalin 2006“ (dále také jen „soutěž“) probíhá na území České republiky.
  2. Účastníkem soutěže se stává každý čtenář iDNES, který akceptuje pravidla soutěže a zašle níže stanoveným způsobem odpovědi na soutěžní otázky.
  3. Organizátorem soutěže je JAGELLO 2000 a obchodní společnost MAFRA, a.s., se sídlem Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, Praha 5, PSČ 150 00, IČ: 45313351, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B/1328 (dále jen „MAFRA“) ve spolupráci s Armádou České republiky, Ministerstvem zahraničních věcí České republiky a společností Auto Heller.
  4. Z účasti v soutěži jsou vyloučení zaměstnanci MAFRA, JAGELLO 2000 a společnosti Auto Heller.
  5. Vstupem do soutěže se všichni účastníci zavazují dodržovat její pravidla.
  6. MAFRA si vyhrazuje právo úprav pravidel soutěže včetně práva soutěž kdykoliv zrušit bez náhrady.
  7. Výhry v soutěži nejsou soudně vymahatelné.
  8. Ve sporných případech si MAFRA vyhrazuje právo rozhodnout s konečnou platností.
  9. Každý může v soutěži odpovídat pouze jednou – v případě vícenásobných odpovědí bude každý duplicitní hlas ze soutěže vyřazen.
  10. Do slosování bude zařazen každý účastník, který vyplní všechny požadované identifikační údaje a odpoví správně na všechny soutěžní otázky.
  11. Ceny získává losováním jeden z účastníků soutěže, kteří vyhoví jejím podmínkám.
  12. Vyrozumění výherci a informace o cenách budou zaslány elektronickou poštou.
  13. Účastník soutěže tímto poskytuje MAFRA souhlas, aby jeho osobní údaje, tedy jméno, příjmení, e-mailovou adresu a případně další údaje, které účastník soutěže společnosti MAFRA poskytl, zpracovávala pro marketingové účely, tedy za účelem nabízení obchodu a služeb.
  14. Účastník soutěže zároveň výslovně prohlašuje, že poskytuje uvedeným společnostem souhlas, aby e-mailovou adresu a další účastníkem poskytnuté podrobnosti jeho elektronického kontaktu využily pro potřeby šíření nevyžádaných obchodních sdělení ve smyslu ustanovení § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Souhlas je poskytován na dobu neurčitou. Tento souhlas lze odvolat za podmínek stanovených platnými právními předpisy.
II. Základní mechanismus soutěže
  1. Soutež bude probíhat od 21. srpna 2006 (0:00:00) do 1. září 2006 (23:59:59) na stránkách internetového portálu iDNES.
  2. Úkolem soutěžících je správné zodpovězení 10 otázek znalostního kvízu. Každá z kvízových otázek bude mít 4 varianty odpovědí, z nichž je pouze jedna správná. Soutěžící mají možnost najít nápovědu na stránkách internetového portálu iDNES a zpravodajského serveru www.natoaktual.cz, na které bude ze stránek soutěže odkazováno.
  3. Účastník soutěže odpoví na jednotlivé znalostní otázky a stiskne tlačítko „odeslat odpovědi“. V případě, že účastník odpoví tímto způsobem správně na všechny kvízové otázky, postupuje do slosování o ceny.
  4. Výherce cen vylosuje MAFRA nejpozději 2 dny po ukončení soutěže, a to ze soutěžících, kteří odpověděli správně na všechny soutěžní otázky. K losování bude použit generátor náhodných čísel.
  5. Výsledek losování výherců podle odstavce 4, resp. jména a příjmení výherců zveřejní MAFRA na internetových stránkách soutěže nejpozději do dvou dnů od ukončení soutěže.
III. Předání výher
  1. Vylosované výherce kontaktuje MAFRA prostřednictvím e-mailu.
  2. Ceny výhercům předá MAFRA po předchozí dohodě s výherci.
  3. Výherci jsou povinni si výhru vyzvednout dle podmínek specifikovaných v oznámení o výhře.
  4. Výherci mladšímu 18 let bude výhra předána pouze za přítomnosti jeho zákonného zástupce.
  5. Výhry nemohou být proplaceny v penězích.
  6. Výhry nemohou být zasílány poštou.

Vondrák: Senioři očkování chtějí. Problém jsou pečovatelé, věří dezinformacím