KONKURENCE ZBROJÍ. Zatímco Klenoty Aurum vsadily na sexy jeptišku, společnost D.I.C. dala přednost arcibiskupovi Dominiku Dukovi.

KONKURENCE ZBROJÍ. Zatímco Klenoty Aurum vsadily na sexy jeptišku, společnost D.I.C. dala přednost arcibiskupovi Dominiku Dukovi. | foto: koláž iDNES.cz

Konkurenční boj výrobců šperků: polonahá jeptiška vs. arcibiskup Duka

  • 28
Tvrdý konkurenční boj bují i mezi výrobci šperků. Důkazem jsou trumfy dvou velkých hráčů, kteří oprašují po svém církevní motivy. Zatímco jedna firma angažovala polonahou modelku v roli jeptišky, druhá se vytasila českým arcibiskupem. Náhoda?

První s kontroverzní reklamou vyrukovaly Klenoty Aurum, tedy firma, s níž dříve spolupracovaly i Simona Krainová či Miss World Taťána Kuchařová.

Nejnovější kampaň nese podtitul Šperky nejsou hřích a její tváří je teprve jednadvacetiletá modelka Zuzana Stránská, která na reklamních snímcích představuje jeptišku.

V roli sexy jeptišky se představila modelka Zuzana Stránská

Druhý výrobce luxusních šperků, společnost Diamonds International Corporation, se církevní tématice věnuje také. Ovšem seriózně.

V rámci charitativního projektu Diamond Heart oslovila ke spolupráci arcibiskupa Dominika Duku, který se stane patronem Diamantové nadace. Do "funkce" bude stylově uveden v prostorách nového showroomu společnosti, kterou rekonstrukce objektu přišla na 11 milionů korun.

Pražský arcibiskup Dominik Duka

"Jeho Excelence bude úplně první, kdo fyzicky uvidí diamanty pod umělým osvětlením, které však nemá za účel klamat, ale hrou paprsků vytvořit stejný efekt, jakoby klient otáčel drahým kamenem přímo ve svých prstech na nejlepším denním světle," uvádí v oficiálním prohlášení majitel a president Diamonds International Corporation Luboš Říha.

Je náhoda, že se dva velcí rivalové setkali nad stejnou tématikou? Úniky z reklamních agentur nejsou ojedinělé. A pak, proč se nesvézt na vlně konkurence? Teď je jen otázkou, jestli je z obchodního hlediska perspektivnější cesta nadsázky, nebo cesta vážnosti. Bůhví.