- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlepsi je izraelsky WILDCAT na podvozku Tatra.
Pane Riegle,
podle mých informací, MRAP Wildcat je určen k plnění jiných úkolů, než požaduje AČR.
A já co je to za neobvyklý kravál nad Zlínem (v 16:20). Podívám se na flightradar.com a zjistím, že mi těsně unikl pohled na Antonova co odlétal z Mošnova, škoda.
Kolik tak stojí letová hodina Ruslana? Náklady na zpáteční let do Austrálie jsou pomalu ve výši ceny toho vozidla, ne?
Nechápu ty mínusy k nevinnému dotazu a lehce sarkastické poznámce...
btw: když to zkusím odhadnout vážně, tak letová hodina Jumba je cca 25.000 USD, takže Ruslan bude někde na 35-40.000. 2x20 hodin letu (plus přesun do/z Austrálie), a jsme už někde na 1,5 milionu dolarů, a to nepočítám letištní poplatky, náklady na personál u nákládky/vykládky atd...
Má nějaký smysl rvát do toho prachy? Co jsme koupili naposledy pandury tak Škoda felicia za zlomek ceny vyřadila 3 kusy a jsou neopravené dodnes.
Nemám nic proti marketingovým akcím ale nad tímhle zůstává rozum stát. To toho Lynxe nemohli přivést na podvalu z Německa? Doufám že ho do Austrálie zas povezou letadlem, vždyť to musí být "za hubičku"
Vážení,
jak to vypadá, tak rheinmetallský prototyp BVP Lynx je na "roztrhání", oproti vyumělkovanému prototypu BVP Puma. Naposledy jsem je viděl pohromadě při IDETu 2017.
Pokud se nemylim tak jeden Ruslan pristaval i vcera na Ruzyni.