- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co to je zase za bludy. Proč by armádní vozidlo mělo být závislé na nějaké ekofičuře, která se dá jedním příkazovým řádkem deaktivovat a jede se dál. A i přesto ta auta budou stále dost zelená (doslova).
Tyhle ptákoviny s močovinou musí řešit i armáda? Takže když si pořídíme nové tanky, tak budou muset splňovat třeba Euro 6?
Když si armáda v rámci úspor pořídila, pro dané potřeby plně vyhovující, civilní vozidla, tak je logické, že bude řešit naprosto stejné problémy, jako civilní provozovatelé.
A kde je vubec problem? Armada si objedna a Agrofert ji AdBlue doda kolik bude chtit.
Fakticky jsme demilitarizovaná země. Jestli ten náš armádní kroužek vyjede, nebo ne, je úplně jedno.
Pro ty, kteří si četli jen nadpis "Řešení se nabízí několik, například využití starších vozů, vojenské přepravní techniky a v neposlední řadě i provedení úpravy v diagnostice vozidel, tam kde je to možné, čímž budou vyblokována z používání AdBlue". Prostě a jednoduše. Nebude AdBlue ani pro armádu, tak to prostě z Hiluxů vypnou a budou fungovat dále i bez AdBlue.
V Kaufu jsem jich dnes viděl.......
Koukám pěkně nezvládnutá zakázka, nevím, proč nebylo v podmínkách dodávek aut možnost provozu bez Adblue. Odbobně jsou řešena hasičská auta. A nikde není problém.
Zřejmě to nepovažovalo za důležité, protože se nejedná o nějaká krizová vozidla , jako jsou hasičská.
Vojenský diesel mé mít rotační čerpadlo a dva dráty k motoru(teplota,mazání)
No co složité vojenské vozidlo, dříve stačil kůň a ještě předtím stačil kamen v ruce.