Výdaje na video inzerci se snížily podobným tempem na 65,9 milionu korun. Vyplývá to z měření AdMonitoring.
Nejvíc za internetovou inzerci inkasoval Seznam.cz, a to více než 201 milionů korun, následuje Mafra s 97 miliony a Economia, která získala 58 milionů korun. Následují Prima a Nova. Seznam zároveň získal i nejvíc z video reklamy, téměř 20 milionů. Druhá je Prima se 17 miliony a třetí Nova se 13,5 milionu.
Největším zadavatelem byl Tipsport s utracenými 15,5 milionu, následuje internetový obchodník s módou Zoot s 15,3 milionu Kč a třetí je e-shop Internet Mall s 12,7 milionu Kč. Následují ČSOB a Lidl.
Počet návštěvníků tuzemských webů v dubnu klesl o jedno procento na 6,9 milionu uživatelů. Počet zhlédnutých stránek se snížil o dvě procenta na 14,8 miliardy. Z mobilů přistupovalo na internet 3,9 milionu Čechů.