| foto: Unilever, Mediahub

Unilever se zavázal, že nebude pracovat s influencery, kteří si kupují followery

Společnost Unilever se zavazuje, že nebude spolupracovat s influencery, kteří si kupují followery. Svou společnost dává za příklad a vyzývá celý průmysl, aby to udělal také.

Marketingový ředitel společnosti Unilever, Keith Weed, na festivalu Cannes Lions oznámil, že Unilever nebude pracovat s takovými osobami, které ovlivňují nákupní chování lidí a na dosažení svých cílů si na sociálních sítích kupují followery. Tento závazek je součástí boje proti podvodům v digitálním prostředí.

"Ve společnosti Unilever se domníváme, že influenceři sice jsou důležitým způsobem, jak oslovit spotřebitele a rozšiřovat značky, protože jejich moc pochází z hlubokého, autentického a přímého spojení s lidmi, ale určité praktiky, jako kupování followerů, mohou snadno narušit tyto vztahy", řekl pro portál Campaignlive Weed.

Dodal, že součástí závazku - obnovit důvěru v digitální prostředí - je i, že nebude pracovat s platformami, které podněcují nenávist, rozdělují společnost nebo nedokážou chránit děti. Podvody s takovými osobami byly identifikovány jako rostoucí problém reklamního průmyslu.

Tři závazky společnosti Unilever jsou:

1. Transparentnost influencerů: společnost Unilever nebude pracovat s influencery, kteří kupují followery.

2. Transparentnost značek: značky Unilever nikdy nebudou kupovat followery.

3. Transparentnost platforem: společnost Unilever bude upřednostňovat partnery, kteří zvyšují transparentnost a pomáhají odstraňovat špatné postupy v celém prostředí.


Video