Ze seriálu Slunečná

Ze seriálu Slunečná | foto: TV Prima

Rok 2021 byl pro Primu rekordní. U diváků kraloval seriál Slunečná

  • 1
Podíl sledovanosti mediální skupiny Prima loni v celodni meziročně narostl na 25,18 % v cílové skupině 15+. Její obchodní zastoupení Media Club se share 34,42 % v cílové skupině 15–69 let zvítězilo i u všech dospělých diváků, uvedla Prima v tiskové zprávě. Skokanem roku byla platforma CNN Prima NEWS. Mezi pořady loni kralovala Slunečná.

„Máme velkou radost, že po úspěšném podzimu, kdy jsme uvedli celou řadu nových pořadů, jsme hvězdně zakončili i celý rok. Skupina Prima dosáhla rekordních hodnot, u dospělých diváků (cílová skupina 15+) jsme měli podíl na sledovanosti 25,18 % v celodni a share 26,10 % v hlavním vysílacím čase, zatímco u obchodní cílové skupiny 15–69 let jsme dosáhli podílu na sledovanosti v celodni 25,08 % a prime time share 26,24 %,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Podzimní sledovanosti Primy kralovaly seriály, hlavně Slunečná

Obchodní zastupitelství Media Club se podle zprávy Primy stalo vítězem mezi ostatními televizními skupinami v cílových skupinách 15+ i v 15–69. V kategorii 15+ dosáhlo share 34,84 % v celodni a prime time share 34,26 %. V kategorii 15–69 let byl celodenní share 34,42 % a share 33,66 % v hlavním vysílacím čase.

U diváků vedly seriály, hlavně Slunečná

Share hlavního kanálu Prima v roce 2021 vzrostl na 12,27 % v celodni a na 14,40 % v hlavním vysílacím čase. Nejsledovanějším pořadem na Primě v roce 2021 se stal seriál Slunečná. Průměrně jej vidělo 1 243 000 diváků (share 28,90 %). Nejsledovanější epizodu vysílanou 2. března si nenechalo ujít 1 439 000 diváků (share 30,71 %). Tento pořad se zároveň stal nejsledovanějším na webu iPrima.cz i v HbbTV.

Druhým nejoblíbenějším seriálem v televizi byla čtvrtá série Poldy, kterou průměrně vidělo 1 044 000 diváků (share 23,15 %). Neméně oblíbená byla novinka Hvězdy nad hlavou, průměrně jí zhlédlo 1 012 000 diváků (share 24,52 %).

Nejsledovanějším filmovým titulem se stala v červnu uvedená koprodukční pohádka Zakleté pírko s 1 055 000 diváků (share 28,94 %).

Meziročně narostla také sledovanost tematických kanálů v cílové skupině 15+, jejich průměrný share byl 12,90 %.

Na webu vedl Like House

Platforma CNN Prima NEWS v loňském roce v televizi každý týden průměrně zasáhla 1 522 000 diváků v kategorii 15+, meziročně jí počet reálných uživatelů narostl o 118 % a zařadila se mezi TOP 5 zpravodajských webů. Nejčtenější byla reportáž z covidária. Nejlepší návštěvnosti web dosáhl v březnu.

Výrazného úspěchu v dubnu dosáhl i web iPrima.cz s návštěvností 5 237 744 reálných uživatelů. 

Úspěšný byl i web Prima ŽENY, na kterém čtenáře nejvíce lákaly články o hvězdách primáckých seriálů a dalších celebritách. Oblíbené byly i horoskopy a články o astrologii s téměř 29 miliony zobrazení.

Magazín o vaření Prima FRESH dosáhl v roce 2021 přes 44 milionů zhlédnutí videí. 

Mezi nejúspěšnější témata na webu Prima Lajk patřily články k reality show Like House a virální videa, která nasbírala přes 176 milionů zobrazení. 

Web Prima ZOOM vynikal v dubnu, kdy si jeho obsah nenechalo ujít 1 259 592 reálných uživatelů. Na web Autosalon nejvíce návštěvníků zavítalo v prosinci (886 434 reálných uživatelů).

Z pořadů na webu iPrima.cz nejvíce lidé sledovali seriál Slunečná. Mladší cílovou skupinu zlákala reality show Like house. První díl druhé série měl nejvíce zhlédnutí videí ze všech pořadů. Především ženy si zase oblíbily romantický seriál Zasněná láska. Z českých filmů na iPrima.cz a v HbbTV zaujaly snímky Chlap na střídačku, Špunti na vodě a Všechno nebo nic.


Video