Prima a Český červený kříž v kampani radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. Tvářemi kampaně jsou herci Kristýna Frejová a David Gránský ze seriálu Modrý kód. (23. března 2020) | foto: FTV Prima

Modrý kód a Český červený kříž vysvětlují, jak si mýt ruce

  • 2
Televize Prima a Český červený kříž radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. Od soboty mohou diváci na všech kanálech Primy sledovat hrdiny seriálu Modrý kód, kteří vysvětlují, jak si správně mýt ruce, proč nosit roušku, jak správně kašlat nebo kam volat v případě příznaků.

Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský

„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ popsal marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.

„Jsme potěšeni, že se nám v tak krátkém čase podařilo natočit dva spoty na téma aktuálních preventivních opatření, která pomohou ochránit zdraví nás všech. Velice bych chtěla poděkovat celému štábu, a především hercům, kteří souhlasili, že i v této náročné době, kdy se musí dodržovat mimořádná preventivní hygienická opatření, spoty natočí. Věříme, že se tak jako v předchozích případech tyto spoty dostanou skutečně ke každému a pomohou zvýšit povědomí,“ podotkla vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže Miroslava Jirůtková.

Tato kampaň ale není jedinou aktivitou, kterou skupina Prima pomáhá. „Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ doplnil Pýcha.

V neposlední řadě skupina Prima nakoupila i 50 tisíc ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.

Kromě všech televizních kanálů, online médií, HbbTV a sociálních sítí Primy jsou instruktážní spoty přístupné také na stránkách Českého červeného kříže a na stránkách www.modrykodpomaha.cz.


Video