| foto: MAFRA, Mediahub

Nejčtenější byl v 2. pololetí Blesk následovaný MF DNES

Nejčtenějším deníkem byl v druhém loňském pololetí opět Blesk s 947.000 čtenáři na vydání. Proti předchozímu období, tedy 2. a 3. čtvrtletí, ztratil 13.000 čtenářů. Následuje Mladá fronta Dnes, které poklesla čtenost o 7000 na 557.000 čtenářů na vydání. Třetí je Sport s poklesem o 18.000 na 250.000 čtenářů. Vyplývá to z výzkumu Media projekt pro Unii vydavatelů.

Celková čtenost celostátní sítě regionálních Deníků klesla zhruba o 5000 na 546.000 čtenářů. Nejčtenějším byl Deník v Jihomoravském kraji se 75.000 čtenáři, na třetím místě byl Deník ve středních Čechách a v Praze se 70.000 čtenáři. Zadarmo rozdávaný deník Metro měl 470.000 čtenářů a ekonomický E15 četlo průměrně 69.000 lidí.

Nejoblíbenějším suplementem byl Blesk magazín s 1,24 milionu čtenářů na vydání, následuje TV magazín s 953.000 čtenáři a Magazín Dnes + TV s 653.000 čtenáři. Nejčtenějším časopisem byl Nedělní Blesk (509.000), mezi ekonomickými tituly měl největší čtenost Forbes (122.000), mezi motoristickými Svět motorů (174.000) a u žen nejvíc bodoval Blesk pro ženy (421.000).

Celkový souhrnný zásah deníků a jejich suplementů činil 68 procent populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo téměř 82 procent populace ve věku 12 - 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk 7,84 milionu osob.


Video