Mobilní aplikace Mediaboard

Mobilní aplikace Mediaboard | foto: Mediaboard

Monitora se mění na Mediaboard a chce posílit v zahraničí

  • 0
Společnost Monitora Media mění název na Mediaboard a s tím přichází i posun ke komplexní all-in-one media intelligence službě. Ta kromě mediálního monitoringu nově nabídne i publikační platformu pro komunikaci s novináři. Mediaboard chce i posilovat na zahraničních trzích.

„Už dávno jsme přerostli ‚škatulku‘ mediálního monitoringu. Změna názvu reflektuje komplexnost našich služeb, které nově zahrnují i nástroje pro budování brandu a správu PR,“ vysvětlil CEO Mediaboardu Tomáš Berger.

Mediaboard, dřívější Monitora, vstoupil na český trh v roce 2015 pod křídly společnosti Imper jako online služba na monitoring médií podle klíčových slov. Během několika let se vyvinul v komplexní nástroj, který se od media monitoringu přesunul k media intelligence. To odráží i samotný rebranding, který chce pod novým názvem nabídnout klientům all-in-one služby zaměřené na PR a budování značky, uvedla firma v tiskové zprávě.

S rebrandingem se pojí i posílení zahraničních aktivit. Společnost již nyní pokrývá monitoring médií ve více než 100 zemích a její služby mezinárodně využívají značky jako IKEA, Rohlík nebo BMW. Během následujících let se chce Mediaboard dostat i do světové špičky společností, které nabízejí media intelligence služby.

„Mám radost, že se nám v loňském roce podařilo stát se českou jedničkou, ale naším hlavním cílem vždy bylo prosadit se v zahraničí. Pevně věřím, že díky komplexnosti a kvalitě našich služeb není otázkou jestli, ale kdy se staneme jedním z pěti největších poskytovatelů media intelligence na světě,“ doplnil Berger.

Mediaboard chce do PR přinést nástroje, které umožní efektivní plánování, jaké je známé z marketingu. „Na trhu roste poptávka po jednotné platformě, která bude komunikaci nejen monitorovat, ale také měřit, analyzovat a cílit,“ připojil Berger.

Monitora Media nabídne shrnutí článků pomocí umělé inteligence

Jedním z pilířů all-in-one služeb Mediaboardu by se měla stát nová publikační platforma. Tento komplexní nástroj firmám umožní lépe komunikovat s veřejností, klienty či médii. Platforma se skládá ze tří částí – newsroomu, který slouží ke správě obsahu a tvorbě tiskových zpráv, CRM, kde lze udržovat přehledně kontakty na novináře a sdílet informace v rámci týmu, a také e-mailingu, jenž umožní jednoduše rozesílat tiskové zprávy a měřit jejich open rate a dosah.

S novinkou v podobě publikační platformy přichází i komplexnost, kdy jeden nástroj spojuje monitoring, analýzy, medialist, newsroom, e-mailing i CRM. Značky budou moci využít i celou řadu nových funkcí v rámci real-time monitoringu médií či sociálních sítí, slibuje Mediaboard.


Video