| foto: Mediahub

Mladá fronta přináší českou verzi časopisu Esence

Vydavatelství Mladá fronta a týdeník Euro přichází s prvním číslem české verze elegantního unisexového časopisu Esence, který navazuje na původní čínskou verzi.

"Česká Esence s podtitulem To nejlepší ze života pro nejlepší cílovou skupinu se objeví na stáncích jako příloha týdeníku Euro již toto pondělí. Esence je nový stylový časopis pro vzdělané a zcestovalé čtenáře. Šéfredaktorem je publicista Jan Müller," uvedla v dnešní tiskové zprávě Pavlína Míčová z vydavatelství Mladá fronta. 

V roce 2016 vydavatelství Mladá fronta přišla na český trh s čínsky psaným časopisem „Esence – Pražský magazín“ pro čínské turisty a byznysmeny se zájmem o ČR. Po jeho úspěšném startu se redakce rozhodla použít jeho universální název a grafickou podobu také pro vydávání v češtině. Obě verze Esence připravuje redakce pod vedením Jana Müllera, který na trh v minulosti uvedl například časopisy Esprit LN, ZEN a ForMen Fashion Bible.

„První číslo české Esence přináší čtenářům fashion story z tropického ostrova v Thajském zálivu. Nebo zde najdou první ukázky díla pražského malíře Ondřeje Casky, který hlavní město ztvárňuje stylem starých čínských mistrů tušové malby. V Esenci dále najdete rozhovor s otcem českého internetu Janem Gruntorádem, který vzpomínal třeba na to, jak se pokusil získat internetovou techniku od americké vlády už na konci 80. let. V esejistické části Esence nabízíme pohled na důležitý trend omezování hotovosti v moderní ekonomice. Položili jsme si jednu zásadní otázku: jaká je budoucnost mincí a bankovek ve věku moderních technologií. Mezi další zajímavé články patří úvaha kouče a spisovatele Jana Bílého o cyklickém času v byznysu, nebo-li o tom, proč představa neomezeného ekonomického růstu je nesmysl. A také se čtenáři dozví spoustu praktických rad z oblasti fashion&design pro dámské i pánské čtenáře,“ říká Jan Müller. Redakce Esence spolupracuje s řadou špičkových autorů a fotografů jako jsou například Lucie Robinson, Barbora Prášilová, nebo Ivy E. Morwen.

Marketingová podpora probíhá na outdoor Led obrazovkách po Praze, dále v rádiích Evropa 2 a Expres FM. Podporou Esence je i web www.esencemag.cz a sociální sítě. Zároveň běží online bannerová kampaň v rámci webů vydavatelství Mladá fronta.


Témata: vydavatelství

Video