| foto: Mediahub

MAM má nového šéfredaktora. Bude jím Filip Rožánek

Novým šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media bude od prvního července Filip Rožánek.

Filip Rožánek, ještě jako zaměstnanec Českého rozhlasu, zvítězil v rámci Novinářské ceny 2013 v kategorii online žurnalistiky "Cena Googlu za inovativní online žurnalistiku" s projektem Srpen 1968 pro váš počítač, čtečku a tablet. (ČTK/Fotobanka ČTK/Mlch Petr)

Odborný týdeník Marketing & Media bude mít od 1. července nového šéfredaktora. Stane se jím dvaatřicetilý Filip Rožánek, analytik a konzultant se specializací na digitální média a sociální sítě. Rožánek pracoval přes osm let v Českém rozhlase, kde se stal všeobecně uznávaným odborníkem na nová média. Ve vydavatelství Economia pracuje od srpna 2014 jako editor inovací na webu Hospodářských novin. Na pozici vystřídá Milana Hladkého, který má se společnostní Economia i nadále externě spolupracovat.

"Nechci říkat s čím do této funkce přicházím. Nejdřív by se to měla dozvědět redakce a až potom ostatní," řekl webu Mediahub.cz Filip Rožánek. Rozhodně odmítl spekulace, že by s jeho jmenováním došlo k postupnému přechodu časopisu do online podoby. "Stal jsem se šéfredaktorem časopisu, ne jenom webu, a chceme dál dělat papírovou podobu tohoto týdeníku," prohlásil Rožánek. 

Týdeník Marketing & Media vydává vydavatelství Economia, a.s.. Časopis se věnuje médiím, marketingu a reklamě. První číslo vyšlo v roce 2000. 


Témata: Filip Rožánek

Video