Anděl media centrum (AMC), kde sídlí redakce vydavatelství MAFRA (3. ledna 2012)

Anděl media centrum (AMC), kde sídlí redakce vydavatelství MAFRA (3. ledna 2012) | foto: Petr Topič, MAFRA

MAFRA je partnerem utkání Slavie a Zlatých Moravců, zisk ze vstupenek jde na charitu

  • 0
Mediální skupina MAFRA se stala Generálním mediálním partnerem utkání SK Slavia a VC Vion Zlaté Moravce. Zisk z prodeje vstupenek přes Ticketportal na tuto „generálku na ligu“ půjde na konto Nadačního fondu Slavie.

Pražská SK Slavia v neděli 4. února odpoledne ve Fortuna Areně přivítá klub FC Vion Zlaté Moravce z nejvyšší slovenské ligy.

Zisk z prodeje vstupného na zápas prostřednictvím sítě Ticketportal, která patří do portfolia mediální skupiny MAFRA, bude věnován na dobročinné účely. Konkrétně půjde na konto Nadačního fondu Slavie, který si klade za cíl pomáhat tam, kde je potřeba, i za hranicemi fotbalového hřiště.

Šéf Slovanu o nich vtipkoval. Teď Zlaté Moravce pozvala Slavia na generálku

Původně měla Slavia hrát se Slovanem Bratislava. Tento slovenský klub se ale rozhodl odehrát duel proti ruskému Dynamu Moskva a kvůli tomu pražský klub plánovanou generálku odřekl.


Video