Facebook se novou nabídkou snaží přilákat diváky televize

  13:28aktualizováno  14:10
Sociální síť Facebook chce přilákat diváky televize. Firma rozšíří svoji nabídku videí o televizní programy, od profesionálního ženského basketbalu po přírodovědné ze safari a rodičovské programy. Pro firmu je to zatím největší expanze do oblasti televize, píše agentura Reuters.

| foto: PixabayMediahub

Produkt, který je přepracovanou dosavadní videonabídkou firmy, se jmenuje Watch. Nejprve bude k dispozici omezené skupině ve Spojených státech na mobilní aplikaci, internetových stránkách a televizních aplikacích, uvedla firma.

Největší sociální síť přišla s nabídkou videa loni. Od té doby již několikrát naznačila, že by se chtěla raději stát zdrojem původních a dobře produkovaných videí než zveřejňovat pouze videa vytvořená uživateli.

Facebook uvedl, že v nabídce budou přenosy zápasů ženského národního basketbalového svazu, rodičovské pořady od Time a pořady ze safari natočené pro National Geographic. Facebook již vysílá některé zápasy první ligy baseballu a v těchto přenosech bude nadále pokračovat.

Společnost bude bojovat na trhu se silnou konkurencí nejen tradičních televizních stanic, ale i novějších producentů, jako jsou Netflix, YouTube či Twitter a Snap.

Autor:

Sametová revoluce

Připomeňte si události, klíčové osobnosti a atmosféru roku 1989 ve speciálu 30 let svobody.

Boříme mýty o DVB-T2. Speciální anténu nepotřebujete, vysvětlují experti

  • Nejčtenější

Nehoda autobusu na Slovensku. Dvanáct mrtvých, zvažuje se státní smutek

Nejméně 12 lidí, z toho minimálně čtyři nezletilí, nepřežilo srážku nákladního vozu a autobusu u Nitry na jihu...

Je nás 300 tisíc, rezignujte, znělo z Letné. Máte právo na názor, vzkázal Babiš

Na Letenské pláni skončila krátce po čtvrté hodině demonstrace spolku Milion chvilek proti premiérovi Andreji Babišovi....

Skandinávie zažila vlastní Křišťálovou noc, neonacisté útočili koordinovaně

Ve Skandinávii se minulý víkend u příležitosti výročí Křišťálové noci odehrála řada koordinovaných útoků namířených...

Dnes už rozlišujeme přes 40 variant pohlaví, řekl v Rozstřelu genderový expert

Za totality se o problematice LGBT nemluvilo, což bylo paradoxně výhodné, že příslušníci sexuálních menšin nepodléhali...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ruští snipeři mění poměr sil v Libyi. Zajcevův přízrak děsí provládní síly

Rusko přesunulo svou pozornost z Ukrajiny a Sýrie na Libyi. Na tři stovky ruských žoldáků bojují po boku libyjského...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Špičkový výrobek i po letech funguje. Kvůli hloupé chybě je však k ničemu

Snoubení spotřební elektroniky a počítačů provázely porodní bolesti, které jsou z dnešního pohledu absurdní a...

  • Další z rubriky

Rádia zahrají 17. listopadu ve stejný čas Modlitbu pro Martu

V českých rádiích zazní 17. listopadu ve stejnou chvíli, symbolicky v 17:11, píseň Modlitba pro Martu v podání Marty...

ČTK si v sobotu připomene sametovou revoluci dnem otevřených dveří

Česká tisková kancelář v sobotu otevře dveře veřejnosti. Je to podruhé v její více než stoleté historii, kdy budou moci...

Z rádia Frekvence 1 odchází její ředitel Miroslav Škoda

Frekvenci 1 opouští po 24 letech Miroslav Škoda. Na Frekvenci 1 začínal jako reportér a moderátor, od roku 2007 byl...

Deník Financial Times povede poprvé v historii žena

Britský deník Financial Times od ledna poprvé za jeho více než 130letou historii povede žena. Dosavadní zástupkyně...

SOUTĚŽ: Zapojte se do velké fotosoutěže o hračky Fisher-Price
SOUTĚŽ: Zapojte se do velké fotosoutěže o hračky Fisher-Price

Milé maminky, letos jsme si pro vás opět připravili velkou fotosoutěž se značkou Fisher-Price! Vyfoťte své děťátko s jeho oblíbenou hračkou, nahrajte ji do soutěže a získejte hodnotné ceny.

Najdete na iDNES.cz