Krátké zprávy

| foto: Pixabay, Mediahub

Facebook sází na sociální aspekt videí. Obejde tak Netflix

  • 1
Facebooková streamovací videoslužba sází na lepší interakci mezi diváky a míří na další trhy.

Facebook začal s vysíláním videopořadů poměrně nedávno, pokud to poměřujeme s konkurencí jako YouTube nebo Netflix. Podle čísel, které uvádí server televizní stanice CNBS, jeho službu Facebook Watch využívá alespoň jednu minutu měsíčně 50 milionů lidí ve Spojených státech. Firma se nyní chystá rozšířit tento produkt do dalších padesáti zemí.

Podle Fidji Simové, která má video ve Facebooku na starosti, se firma snaží prosadit proti konkurenci především sociálními aspekty streamovaných videí. Firma chce podle svých slov znovu přivést lidi ke společnému sledování vysílání, jako tomu bylo dříve, kdy se celé rodiny dívaly na jeden televizní pořad a pak o něm diskutovaly.

I proto nedávno koupila technologii služby Vidpresso, která spojuje videa s funkcemi jiných sociálních sítí.