| foto: Mediahub

Ekonom Tomáš Sedláček hostem reklamního festivalu Golden Drum

Tématem letošního ročníku festivalu převážně evropské reklamy je \"Transformace, osvobození a tvůrčí kultura\".

Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla, a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO globální digitální agentury AKQA.

22 členné porotě předsedá Chavo D'Emilio, kreativní ředitel McCann Worldgroup pro Latinskou Ameriku a Karibik a prezident a šéfdesinger McCann Buenos Aires, Argentina. Češi mají v porotě zastoupení v podobě Radouane Hadj Moussy, kreativního ředitele DDB Praha a předsedy Art Directors Clubu ČR. Porota bude vybírat celkem v 17 kategoriích strukturovaných na 99 podskupin.

20 českých agentur přihlásilo na festival celkem 80 soutěžních prací. Festivalový program začíná již v úterý a vyvrcholí v pátek slavnostním vyhlašováním vítězů. Portorož patří mezi festivaly, na který se návštěvníci vracejí nejen díky kompaktnímu formátu a možnosti osobního setkávání s hvězdami reklamního byznysu, ale také díky příjemnému středomořskému prostředí. Plná čtyřdenní registrace stojí 570 €, zvýhodněná pro účastníky do 30 let věku 299 € a studentská 100 €. Více informací naleznete zde.


Video