| foto: Mediahub

Atmedia začleňuje do svého portfolia JOJ Cinema - v srpnu bude televize znát data sledovanosti

"Mediální zastupitelství Atmedia začleňuje do svého portfolia filmovou stanici JOJ Cinema.  V srpnu bude televize znát data sledovanosti, zařazena bude též do obchodních balíčků atchoice, atadults, atsmart a atmax. Etablovaná stanice nabízí řadu premiér s českým dabingem, zařazena je v nabídce největších satelitních, kabelových a IPTV operátorů," uvedl v dnešní tiskové zprávě Tomáš Surák ze společnosti Atmedia. 

Stanici JOJ Cinema bude na českém trhu zastupovat v komerčních aktivitách společnost Atmedia. V portfoliu mediálního zastupitelství tak bude nově od srpna 25 televizních stanic. Program JOJ Cinema oslavil letos v červnu první rok existence, distribuován je satelitními, kabelovými a IPTV operátory, ve svém portfoliu stanici nabízí i největší společnosti na trhu - Skylink, UPC, O2 TV nebo T-Mobile.

„S radostí zařazujeme do naší nabídky stanici JOJ Cinema. Zadavatelům televizní reklamy přinese divácky atraktivní a zavedený program. Rozšířenou nabídkou tematických stanic poskytneme klientům další možnost, jak lépe zacílit reklamní kampaň na své zákazníky,“ řekla Michaela Vasilová, ředitelka Atmedia, ke spolupráci s televizí JOJ Cinema.

 „Program JOJ Cinema přináší bohatý program všem fanouškům filmů a nabízí exkluzivní česko-slovenské filmové premiéry všech žánrů. Pouze u nás je možnost zhlédnout celosvětově známé filmové hity z poslední doby a velké množství filmů s hvězdným hereckým obsazením ověnčeným Oscary a navíc ve vysokém rozlišení,“ uvedla JOJ Group a dodává: „Po roce si program našel své diváky. Na trhu jsme vytvořili dostatečně silnou pozici. V navázání spolupráce s Atmedia vidíme možnost, jak stanici JOJ Cinema komerčně posunout do další éry její existence.“


Video