Diskuze

Železniční přejezdy v Česku získají v létě vlastní „občanku“

Zmatek s lokalizací železničních přejezdů v létě skončí. Ministerstvo dopravy se rozhodlo opatřit každý z nich nálepkou s číslem, která by měla řidičům i policii pomoci v případě nehody přesně identifikovat jeho místo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vlmach

5. 3. 2009 9:46
Železniční přejezdy v Česku získají v létě vlastní „občanku“

Každý přejezd je už dávno označen bílou tabulkou s černým písmem,kde je číslo silnice a číslo objektu na té silnice.Podobně jsou označovány mosty,mostky,tunely apod.Tak na co další značení?

0 0
možnosti

dejsipivo

5. 3. 2009 17:31
Re: Železniční přejezdy v Česku získají v létě vlastní „občanku“

A co například různé účelové kominikace, polní cesty, ...? Na ty jste krapet zapomněl :-)

0 0
možnosti

wildge

5. 3. 2009 8:27
Moc elegantni to neni

Protoze z cisla evidentne nepujde ihned poznat ani cislo trate ani cislo silnice. Takze se v tom cislovani vyzna jen ten, kdo bude mit pristup do databaze prejezdu. To v krizovych situacich bude problem.

0 0
možnosti

Michal Novotný

5. 3. 2009 8:39
Re: Moc elegantni to neni

No, bohužel to asi tak bude a tim vyhledáváním se ztratí cenné minuty. I když trochu doufám, že to číslo bude kilometrická poloha přejezdu (s přesnosti na desetiny kilometru). Z tohohle čísla se dá celkem rychle zjistit, mezi kterýma stanicema ten přejezd je a navíc železnice přejezdy označuje právě kilometrickou polohou (i když s přesností na metry), a toto číslo je napsané ve stanici u skříňky s kontrolou stavu přejezdu.

Ideální by bylo, kdyby na té nálepce bylo ještě telefonní číslo na (nejlépe) nahrávanou telefonní linku do nejbližší stanice, aby se v případě problémů minimalizovala časová ztráta. A taky by se to číslo dalo využít pro povolení jízdy přes přejezd v případě takové poruchy přejezdu, kdy by byl trvale ve výstraze.

0 0
možnosti

Next Apache

5. 3. 2009 6:36
české řešení bezpečnosti

Píše se toto:

V České republice je nyní 8 296 železničních přejezdů, z nichž více než polovina není chráněna světly ani závorami. Loni se na přejezdech stalo 221 dopravních nehod, při nichž zemřelo 24 lidí.

Podle info v TV je česká železniční síť nejhustší na světě a stejné je to i s přejezdy. Bylo by pěkné, kdyby si to přečetli ti čeští "experti", co tady dúležitě odsuzovali Slovensko při neštěstí u Polomky a radili, jak je třeba dát všude závory a semafory. Jak se píše, na polovině přejezdú v Česku je jen ten kříž. No, Česko to vyřeší očíslováním, aby se tam rychle dostala pomoc, hehehe.....;-DRv

0 0
možnosti

Michal Novotný

5. 3. 2009 8:40
Re: české řešení bezpečnosti

Akorát z toho textu "nějak vypadlo" to, že většina nehod se stala na přejezdech se světly. A to mluví za vše.

0 0
možnosti

Ledovec.volume2

4. 3. 2009 18:09
hm

dobrý nápad, může to někomu zachránit život, jen by mě zajímalo jak dlouho to tam vydrží než to stáhně nějaký sběratel suvenýrů jak je u nás zvykem :-P

0 0
možnosti