- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My jsme to dělávali tak, že jsme vytiskli falešnou etiketu od Dobré vody, kam jsme místo složení a podobných věcí napíšete potřebná data...
Ještě o něco zajímavější je dát žákům tzv. "open book test", tedy písemku, během které můžou využít svůj sešit, knížku či jakýkoliv tahák. Pak se ukáže, že milí žáci sice knihu mají, ale až u písemky se ji pokoušejí číst, v sešitě nemají kromě rozehraných piškvkorek nic, poznámky si nepíšou (částečně proto, že neumějí čitelně psát a převádět do písemné podoby mluvený projev učitele, psát si poznámky z výkladu), taháky si kopírují z Internetu a čtou je až na hodině, do vzorců neumějí dosazovat atd. V téže třídě tak někteří napsali písemku i bez otevírání sešitu za jedna, jiní dostali pětku jako dům, protože až u písemky zjistili, že "vědět kde to najdu" nestačí.