- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám chemickou průmku v Ostravě, derivace se braly ve třěťáku, integrály ve čtvrťáku. Na VŠB jsem se 2 roky dloubal v nose, než vůbec učivo doběhlo znalosti ze střední školy. To že se dnes každý učňák z Vítkovic a NHčka nese přízvisko průmyslovka znamená pouze, že je dotuje někdo z průmyslu, jejich absolventu jsou totiž většinou matlalové, ti by nemohli jít po škole ani do práce! Většina absolventů Ostravských průmyslovek (stojní, stavební, chemická, elektro) na báňskou chodí jen pokud se nedostanou někde do Prahy či Brna a i tak patří ke špici...ať si každý udělá obrázek sám
No ja vas par ucil na VSB a rozhodne nejste na tom tak dobre jak si myslis. Vypocet obsahu nepravidelneho ctyruhelniku nezvladlo pres 30% studentu 2. rocniku, at z prumyslovek nebo z gymplu.
určitě mají málo časo a málo informací
chodím na Fakultu jadernou ČVUT a kdo na to nemá letí a že letí hodně lidí když berou bez příjmaček, sice byly taky takový předmět matematické minumum pro ty blbé (asi tak na úrovni matiky na bani, infomrce od spolužáklů z gymplu) ale většina lidí který tento předmět navštěvovala nakonec stejně letěla, což naznačoval vyučující od začátku že ten předmět je jenom tak aby se neřeklo a nebo možná že se někdo chytí jeden ze sta.
99% lidí z gymplu to není nějaká typovačka t oje seriozní statistika.
Jen dotaz, myslite, ze matematika je na stejne urovni jak pro tzv. geovedni a mnotanni turismus jako pro mikroprocesorovou automatizaci? A jeste jeden dotaz co ej del vas ta tezsi matematika, ja myslel, ze je jen jedna.
kdyz tam vezmou kazdeho kdo prijde, tak se jaksi nemuzou divit...
Tak dostanou dotaci za každého studenta, ještě aby nenabírali ve velkém
Nalejme si čistého vína, a přiznejme že Vysoké školy tak jak jsou postavené jsou pro některé průmyslováky jen strátou času soudě podle získaných znalostí. Proč? Zatím co studenti Průmyslovek skutečně často nestačí v Matice a Chemii (naštěstí nebyl můj případ ve Volyni jsme měli ve 4. ročníku spec semináře.) Tak po absolvování 2.ročníku VŠ většinou průmyslováci zjistí, že jen opakují to co probírali mnohdy daleko podrobněji už na Průmyslovkách. A povim vám donutit naše profesory aby si trochu umyli hlavu a začali hlouběji studovat daný problém je těžké. Aby ne když se ve většině případů jedná zas a jen o bývalé studenty gymnázií, kteří prostě nemají ani zdání o tom co a jak se učí na Středních školách.
Muže byt, na jake technice jste to studoval, jestli to není důvěrně?
Ale k čemu je diplomovaný b-l-b? - hlavně, že chybí lidé pro praxi.
co jen do praxe obecně všude chybí technicky a manuálně vzdělaní lidé. Ale hlavně že máme extremně gymnaziánů, ekonomů a dalších humanitně vzdělaných jedinců
Panstvo nahoře se stará pouze o sebe, ale ne o národ. A pan ministr Dobeš? To je národní tragedie Pracuju celý život ve školství a když vidím kam to jde....... tak mám stále větší pocit zbytečnosti.
...není hlavní chyba v chování a přístupu žáků ke vzdělání? Nebo jste horší oproti dřívějšku i vy ?
U nás na UJEP se takovéto přípravné kurzy dělají už dlouho. I tak mi pak chodí prvácí a mají problémy s trojčlenkou, o logaritmu nemluvě. Chyba už je na nižších stupních studia.
zdravím na ujep, hlavně mého bývalého učitele ze střední (dnes je snad prorektor), T. Loučku a pak A. Mucka, u kterého jsem skládal zkoušku z anorganické chemie 1
"Kvadratické rovnice se před časem učily v posledních
ročnících základní školy, dnes se s nimi studenti seznámí až v prvním
ročníku u nás" - jako tricatnik se smeju,na nasi skole jsme to brali v tretaku (SPSE) - zlata Stuzkova, kdo znal, vi sve..tech dnesnich srandistu ala studentu je mi svym zpusobem lito,kdyz to clovek vidi a slysi,je mu do breku
jezis ja su taky ocas,rec byla samozrejme o integralech a derivacich, spatna kopie...rejpalci do me
Mám SPŠ a univerzitní diplom z matematiky z MFF UK. Ovšem než jsem nastoupila na VŠ dřela jsem matiku sama, abych dosáhla úrovně gymnázií. Jde o to chtít studovat a nevymlouvat se na rozsah výuky na té které škole. A jít na VŠ z nějaké nástavby po učebním oboru bez doplnění základních znalostí matiky, fyziky, chemie, ... co si myslet o takovém naivkovi ?