- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Primární problém ale není v autech (těch je na poměry EU u nás ještě málo) ale právě v oné nedostatečně kapacitní infrastruktuře. Podobně velká města na západě zvládají mnohem větší počty aut.
uzavírek je moc najednou, respektive magistrát není schopen opravy a rekonstrukce správně načasovat. Opravy se překrývají místo aby na sebe navazovaly.
Jak se pozna, že je Krnacova panna?
Ma v pici blanku
no to je těžký když se na opravách pracuje systémem 5 sledujících - 1 pracující a ještě jen v době od 8.00 - 13.00 potom padla a o víkendech jsou dělníci na horách ,i sebemenší oprava se musí natáhnou na miliony a miliony korunek :-)
Kontrola prostě musí být několikanásobná.
"Otevření Blanky v roce 2015 totiž skutečně ulevilo pražské dopravě a město na to adekvátně zareagovalo."
Houbeles. Město zareagovalo zcela nesmyslně, nebyla zachována kapacita povrchových komunikací jako záloha pro případ, že by Blanka měla technické problémy. Takže se "zklidňovalo", "humanizovalo" a přemalovávaly se čáry. Výsledek se dostavil.
Když se třeba v Alpách postaví nový tunel, také se stará silnice "zklidní" a udržuje jen silnička pro místní provoz. Nemůže se všude nechávat záloha, kdyby náhodou. To bychom rovnou mohli nechat zálohu na Karlově mostě, kdyby se stal sousední most neprůjezdný :-) Na vině není zúžení povrchových komunikací, ale chybějící okruhy a radiály.
Už to tady asi padlo - ale já pořád nechápu jak je možné, že klíčová součást zabezpečovacího zařízení tedy síťový přepínač/router není zálohována? Částka zhruba 50 tisíc je v 37 mld. projektu pouhou kapkou. A když už není zálohována, jak to že výměna vadného dílu trvá více, než 12 hodin. Nebylo by na místě zopakovat slova primátorky, pronesená před lety nad vodou napuštěnými kabely, že tunel projektovala parta debilů?
Bude. Když jste zaměstnán na Praze 4 a bydlíte např. ve Vodochodech, tak musíte přejet celou Prahu dvakrát denně. Ale do centra nechcete. V centru toho ve skutečnosti pro dopravu mnoho není. Králíkárny se staví právě nejvíce na okrajových částech Prahy, tak jako pracovní příležitosti jsou po nejvíce na této kružnici. Na to jsou navázány služby, atd. Ti všichni by velmi rádi použili obchvat, jež se standardně při vzrůstajícím provozu stále více vyplácí. Blanka která však se vzrůstajícím provozem vůči průjezdu centrem neustále zpomaluje, protože kapacitně nestíhá ani mimo špičky, však tento úkol vůbec neplní.
Je na čase zhodnotit, co Krnda s "odborníkem" na dopravu zanechali... Nic, jenom nesplněné sliby nekoncepčně rozkopané město, mosty na spadnutí a dopravu na prahu totálního kolapsu!
V podstatě jako všichni před ní a nejspíš i po ní. Před volbami všichni plné huby slibů, po volbách skutek utek'.
Základem je zakázat "zelené", "automat" a podobné zoufalce, co si za naše peníze čmárají, jak nám co nejvíc zkomplikovat život. K tomu mají různá hesla jako "po praze na kole" nebo "nechte auto za prahou" aniž nám nelépe v únoru v mrznoucím dešti předvedli ranní dopravu dítka do školky na bicyklu, nebo kde přesně to auto nechat.
Pánům z Auto*matu jsme už několikrát nabízel, že pokud mi v praxi předvedou, jak se dostanou z mého bydliště na mé pracoviště rychleji než door-door autem ... tak auto prodám a výtěžek dostanou jako sponzorský dar. Libovolný pracovní den, odchod z domovních dveří v 7.10 hodin.
Zaujalo je to, zeptali se kde bydlím a kde pracuji ... a na další maily už neodpověděli.