- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
iam_terez
Hlavně se narcistně prezentovat na insta. v pózičkách a mluvit o tom jak chce být paní učitelka inspirativní a néééé vůbec nejde o ukojení potřeby býti obdivována (když to mám tak těžké) !
Congrat paní kolegyně... Je mi zle. Takhle se prezentovat?! "Bezvadné! "
Méňe focení na insta. a fňukání nad těžkým osudem a více přemýšlení o tom jestli se jako učitelka prezentovat "vyprsenýma" fotkama či zářezem na legínkách.... Btw tohle paní kolegyně předá již druháčkům-druhačkám jako normu.
P.S. Jako učitelé to máme někdy těžké to ano, ale ten kdo pracuje rukama v zimě na mrazu ne?! Každý to má někdy v práci těžké... Ale máme všichni svobodnou vůli a možnost vše ve svém životě měnit.... A nestěžovat si....
Čao
No nevím, po škole jsem udělala přijímací pohovor, nastoupila do práce a začala pracovat. Nikdo mi za zadelí nestál, když jsem si nebyla něčím jistá, nezbylo mi, než si to zjistit nebo se u oběda sama zeptat někoho z kolegů.
Pokud si vysokoškolsky vzdělaný člověk neumí sám poradit s třídnicí, kterou jsme si, pokud jí tam učitel nechal, upravovali už v sedmé třídě dle svého (občas), pak tam nemá co dělat. To se pak nemůžeme divit nad kvalitou středoškolských žáků a natož učňů.
Třídnice je dnes elektronická, je to poměrně složitý program s řadou možností nastavení. Když jim to nikdo neukáže, je to doopravdy dost komplikované.
Tak tridni kniha je dneska na kazdy skole jina. Ani ale v dobe, kdy tridnice byla papirova, jsme se o ni za pet let studia na ped. fakulte nebavili. Tam se takovyhle prakticky veci neprobiraji. (Mne vic nez tohle zarazi ty gumovy pantofle a bily ponozky, co ma pani ucitelka na fotce, ta je teda in.)
Učitele se mají jako selátka v žitě, samý volna, luxusní platy které se jim pořad zvyšují. Co víc ještě chtějí?
Začínala jsem před 35 lety . Byla jsem vyjukané telátko, ale naštěstí jsem šla z SPgŠ, která byla ke svým studentům mnohem vlídnější než jsou a nebo byly pedagogické fakulty. Od 1. ročníku měsíční praxe v provozu v závěrečném v podstatě 1. oddělení družiny, ale i učit jsme chodili. Bylo nepsané pravidlo že se vzdělaním Spgš jste šel na 1. stupeň učit. Zavádějící učitel byl a hlavně byly metodiky . Byly tak důkladné že byly kantorky co je měly místo příprav.
Například tam bylo vyjmenovaná slova po p /10h/ a ona si tam jen dopsala třeba od 15. září a odpočítala 10 hodin:)Pomůcek nebyl žádný velký výběr ale byly a kvalitní a peníze nebyl problém. Nastoupila jsem i do družiny a dodnes si pamatuji jak mi p. ředitel dal k dispozici 20 000 ať si zařídím družinu. To nešlo utratit:) Dnes pracuji ve Specce , skoro všechny pomůcky vyrábím, protože co dítě to úplně jiný level. Naštěstí jsem od vlastních dětí dostala barevnou laser tiskárnu takže se vyřádím i v barvě . Kdo tyhle možnosti nemá , je v tom sám , zas ale že by nikdo nepomohl začínající kantorce? To se mi nezdá, tápající kantor je pro nás zkušenější práce navíc , to je vážně lepší pomoc a třeba získat přátelskou duši. U nás ve specce si vážně hodně pomáháme , neumím si představit , že bychom nechali někoho, kdo začíná topit .
Tady zjevně zase někdo objevil Ameriku. Uvádějící učitel přece není nic nového, žádný objev.
Práce s lidmi je základem každého managementu organizace.
Zapracování nových nastupujících pracovníků, obzvláště mladých bez praxe a po škole je dnes naprostou samozřejmostí.
To jen naše školství, tedy ministerstvo se tváří, že objevilo Ameriku.
Čemu se divit, vždyť každý ministr, a to i takový Gazdík a jemu podobní přes nehorázné politikaření nemá ani šajn o nějakém managementu (navíc slovo management je ve školství považováno za sprosté slovo).
S Gazdíkem, kromě dalších hloupých keců a politikaření se zjevně nic nezmění. Plaga se z ministerské židle posune na pozici náměstka (co by jinak dělal, že?) a bude škodit dál, tak jako jeho předchůdci.
Problém našeho školství spočívá v ubohosti managementu ve školství, ministerstvem školství počínaje - ryba smrdí od hlavy.
Ministerstvo místo starostí o kvalitu vzdělávání se zjevně stará především o finanční tunely do stranických pokladen a různých kapes ..... .
Učitelé jsou tím základním výkonným článkem celého systému vzdělávání a pracují tak, jak jsou řízení.
Jelikož ale úroveň řízení ve školství je hodně nízká, tak potom stejně tak nízká je i úroveň kvality vzdělávání celého školství.
Dekadence školství a vzdělávání v této zemi pokračuje (bohužel stále více se v kontrastu s tím ukazuje, jaké zlaté časy to byly za komunistů, byť se nám jevily příšerné).