- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až bude 150% průměrné mzdy, pak se situace zlepší. Do té doby bude školství jen skomírat a národ s ním. Změňme to i svým postojem ve volbách.
Peníze
Odpovědnost
Vysoké riziko problémů/žalob
Nulové "vážnost" ve společnosti
A někdo se tomu ještě diví????
Za komoušů byli odměńováni za potřebnou práci(století uhlí) horníci.
Dnešní století vědy, tecniky a vzdělávání,jsou preferováni poltici.
Ono v tržní ekonomice to funguje tak, že lidé jsou odměňování za práci podle toho, jak si svého času sami cení ... případně za jak hodnotnou jejich práci považuje ten, kdo je zaměstnává.
Nechat se buzerovat detmi, rodici i vedenim za ty penize co jim plati? Dekuju nechci, to fakt radsi delat v Lidlu.
Beru svou práci jako koníčka, jinak bych to 42 let nemohla dělat. Jsem v předškolním školství a ani tak finance netíží jako přebujelé papírování, co není na papíře, tak vlastně není, někdy na úkor práce s dětmi. Stále vymýšlíme nějaké projekty, pak je zase písemně hodnotíme, aby se to všechno dalo do archivu a za pět let skartovalo. Mám to už za 9 měsíců, ale slíbila jsem, že občas vypomůžu. Člověk si aspoň udržuje i fyzickou kondici, aba ty malé caparty dohonil☺
Paní Chládková,
Vy musíte mít "nerva" - všechna čest!!! (To myslím naprosto upřímně.)
Pedro.
Školství zaplavuje neúnosná byrokracie, naprosto zbytečně - archivování písemek, GDPR, školské info. systémy a vykazování výkazů pro nic a inkluze, žáci mají neomezenou moc a učitel je jen hadr mezi vedením a rodiči, sociálně patologické kolektivy ze samých nervově labilních a hysterických žen - donášení, vymýšlení podrazů apod. A plat jako prodavačka v Lidlu. K tomu všemu jim ještě závidí prázdniny, před koncem škol. roku většina učitelů už mele z posledního a padají na hubu, vzdělávat dnešní nedisciplinovanou mládež je fakt za trest. Zavedl bych ještě roční studijní volno po 5 letech.
„Učitelství jest těžký, robotný úřad, vysilující duši, ochromující fantazii, pijící sílu z organizmu; děti přicházející do školy jsou zlé, svéhlavé, bludně vychované bytosti, rafinované, zlomyslné, zhýčkané, zbloudilé, instinktivně nepřátelské a ve velikém procentu úžasně neschopné; vracím se po pěti hodinách vyučování fyzicky i duševně vysílen, dizgustován, umrtven, zatemněn, tupý, mdlý a sešlý. Pouze noc jest vyhražena mé duševní práci a i tu nedostavuje se vždy dispozice, vstřebaná celodenním rozechvíváním nervového systému a stálým krvácením intelektuálním.“
Otokar Březina v dopise Anně Pammrové, 1892 (!)
Mladí nechybí mladí musí čekat až se stařík rozhodne jít do důchodu. Můj kamarád takto čekal 2 roky. A Dalších 5 učitelů přesluhuje aby drželi místo pro svá vnoučata.
Je to přesně naopak učitelů je přetlak. A jelikož nejsou místa tak se cpou do jiných povolání. Kde to pak silně nedávají.
"Kde to pak silně nedávají." S tím bych si na základě své vlastní osobní zkušenosti dovolil silně nesouhlasit. Generalizace je dost ošemetná věc.
Ja ucim, protoze me to bavi a nejsem zivitelkou rodiny.
Je skvělé dělat něco, co člověka baví, přeji vám hodně úspěchů
Za nás tedy nejlépe učily absolventky učitelskych ustavu a nebo Spgš . Dodnes je vidět u některých velmi krásný vztah k dětem a trpělivost . Bohužel Mgr. učitelky už víc koukají na svou prestiž , než na to jak se děti cítí , zda je škola baví . To že do škol umožníme vstup každému kdo má Mgr, z naprosto neuplatnitelného oboru situaci pouze zhoršíme. Spgš i ty učitelské ustavy ikdyž zakončené tehdy pouze maturitou naučily pedagogiku, psychologii , vše co je potřebné k tomu být dobrým pedagogem a tohle bude chybět .
Příznačné je jenom jak se do busu, tramu nahrne třída a všichni si odsedají, začínají být nervozní. A tohle učitelé mají pořád.