- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naštěstí mají rodiče babyboxy:
http://trikyleaks.blogspot.cz/2013/06/babyboxy-se-pred-prazdninami-plni-detmi.html
té blondýně v čase 1:16 bych za tu trojku klidně naplácal
proč ale ten řízek na začátku je nejlepší
Jiří Knotek: Tyto školy ještě do nedávna existovaly...říkalo se jim "zvláštní" a chodili tam jak žáci s mentálními potížemi, tak i žáci zdraví, ale nevychovatelní. Vzhledem k tomu, že dnes se nesmí nic nazývat pravými jmény, se jim dnes říká "školy pro děti se specifickými poruchami učení". A ty téže zanikají, protože je tu trend integrace do normálních škol. Co to pak dělá se sytlem a kvalitou výuky, víme všichni.
Dyvidýčka dostane..a taky nějaký pamlsky.. Hm to jsi to vymyslela mámo..
Velmi pěkný vztah ke vzdělání mají Romové. A tento vztah se stal inspirací i pro majoritu. Školy jdou trendu naproti a standardy se určují podle nejhloupějších, nejlínějších a nejdrzejších.
Propadlíků ubývá zejména proto že úroveň škol klesá, požadavky minimální.....
dvojnásob na středních školách, kde jde o prachy. Vyloučení skoro neexistuje.
Co se týká výchovy dětí, souhlasím s názory, že vychovávat mají rodiče a ne škola. Ale co dělat, když škola/úřady rodičům hází klacky pod nohy. Dětem se jim cpe do hlavy, že jsou nedotnutelné, nikdo na ně nesmí vztáhnout ruku, zvýšit hlas atd.. Tam kde dřív stačilo pár na zadek (a fungovalo to), dnes nastupují psychologové a psychiatři, ordinují se dětem zklidňující léky atd.. Podle mého názoru by rodiče ve výchově svých dětí měli mít rozhodující slovo a nikdo by jim do toho neměl mluvit. Na druhou stranu by měly za činy svých dětí nést větší odpovědnost, včetně náhrad škody atd.. Jsem zastánce rozumných tělesných trestů (nikoliv krutého týrání), ovšem vykonávaných rodiči, nikoliv učiteli. Učitelé by měli mít ale více pravomocí, včetně vykázání vyrušujícího dítěte ze třídy, nechat dítě po škole vykonávat za trest nějaké práce (úklid tříd) v extrémních případech i dítě vyloučit ze školy. Jedno problémové dítě ve třídě může znemožnit výuku a snížit autoritu (dneska obvykle bezmocného) učitele. Pokud na některých školách řeší každou modřinu dítěte , nahlašují úřadům i tom jak děti chodí oblékané atd.. nesmí se divit, že nekteří rodiče jim hodí své děti na hlavu ať si je tedy vychovávají sami.
"nesmí se divit, že nekteří rodiče jim hodí své děti na hlavu ať si je tedy vychovávají sami." - tak to může udělat leda debil...
Dnes je bohužel dítě něco jako nedotknutelná modla. Musí projít, nebo si jeho rodiče přijdou stěžovat na učitele. Když kdysi dostalo dítě poznámku, tak mu doma ještě naložili na zadek. Dnes stačí aby do školy zašel tatínek vlivný podnikatel co škole daroval pár počítačů, nebo rodič s papírem od doktorů, či rodič sociálně vyloučený a na kobereček kluše učitel - co že si to dovolil.
Jak potom může mít učitel nějakou autoritu, když se mu děcko bude vysmívat do očí a jeho kamarádi to budou točit pro youtube a feketebook? Co může udělat učitel? Poprosit o žákovskou knížku, kterou buď dotyčný ani nemá (či nedá), nebo je mu jedno, protože tatínek doma řekne "dobře děláš, nedej si od toho usoplence nadělat na hlavu vždyť on tě var A)diskriminuje var B) máš potvrzení od pana doktora var C) vydělává sotva desetinu co já" (nehodíci se škrtněte.
Učitel může leda problém přehrát na ředitele a ten dopadne stejně.
Psycholožka asi nikdy neučila. Systém je nastaven na děvčátka, protože 90%z pedagogických pracovníků jsou děvčátka.
Ono se to projevuje i na střední. Objektivní státní maturity ukázalyi že kluci i holky, kteří dosáhli stejných výsledků tak měli kluci jinak horší známky ve škole než holky.
Škola je komunistický přežitek. Navíc nákladný. Mládež má poznávat svět prostřednictvím televize a facebooku, ne se flákat ve škole.