- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to sice pěkné, možná i šikovné, ale když není jedno, proč se staví druhé? Proto, aby před hotelem v podbabě nerachtaly tramvaje? To co by tahle část potřebovala je most do Bohnic, ale o tom se blábolí už roky a nic. Když jedu z podbaby do bohnic tak se hrabu přes celou Prahu půl i více hodiny a přitom koukám známým do okna přes řeku!!!
Podle náčrtu tohle nemá cenu, lidi to stejně budou muset dojít. Když už něco prodlužovat, tak od aktuální otočky postupně zvyšovat a přes Podbabskou by vedl most ( ale na stejnou stranu jako zastávka ! ), poté by to vypadlo trošku západně, stačilo by vyjít jedny schody ( do 8m výšky ) a člověk by byl na nástupišti .... dražší by to bylo, ale aspoň by to mělo význam, ne jako tento nápad, kde otočka je na druhé straně než zastávka a o 20 metrů níž
Ne v případě že dojde k rekonstrukci tak zastávka vlaku se přesune k obratišti tramvají a současné nádraží Bubeneč se stane výhybnou bez nástupišť.Ale SŽDC má zaražené veškeré investiční stavby a kdyby došlo k uvolnění peněz je po Praze dost důležitejších akcí.
Pak půjde ODS od válu a stejně s ní i lidé jako Šteiner, který do dopravy krafal a hlavně ji ovlivňoval i v době, kdy měl dokončené POUZE základní vzdělání.
Kdyby jen krafal. Z politické vůle pražské ODS zablokoval výstavbu linky D metra, hlavně jeho "průzkumy" na téma nový nekompatibilní systém typu lehké metro či dokonce gumokol. Už když s tím před 5 lety přišel, okamžitě mu DPP i třeba radní Zajíček (jeden z největších a nejzkušenějších expertů na pražskou MHD, dnes již bohužel nežijící) nápad rozmlouvaly rozumnými argumenty jako zachování kompatibility kolejí pro přejezdy do stávajícího opravárenského závodu nebo zaměnitelností vozidel (umožňující operativní posílení jedné linky vozidly z druhé, za předpokladu plné kompatibility včetně zabezpečovače). Ale on si poradit nechat nechtěl a stavbu úspěšně oddálil. Prioritu mělo metro do polí a teď se stají rozporuplná trasa do Motola. Motol je určitě potřebnější než Letňany, ale stále je to směšně málo proti důležitosti linky D (ať už alternativě k Cčku, kde nuselský most je časovanou bombou nebo pro kvalitní obsluhu jihu Prahy). Aktuální informace? Čerstvá, bude se budovat těžké metro !
...takhle je to v Praze se vším. Jedou tam čtyří autobusy, proč by se měl někdo drkotat tramvají. Ale co, hlavně že se někomu nalijou prachy za to, že to postaví..