- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že se s ním Ťoku vůbec bavíte. ODS byla u moci dlouhá léta, Vy jen navazujete na to, co zanechali. 20 let řešili D11 u Hradce s paní Havránkovou Kromě toho pan Stanjura patří k vykopávkám typu Bendy, které ODS, pokud chce opravdu uspět musí dát k ledu. Tím netvrdím, že děláte vše dobře, ale kdo nic nedělá, nic nezkazí. ODS neděšlala skoro nic a přesto zkazila mnohé. Teď budou radit a kritizovat Této straně naprosto chybí sebereflexe.
Za ministra Stanjury se něco dělalo lépe ?
Já myslím, že ne. Protože kdyby byla výstavba připravená, stavělo by se daleko víc. Výstavba vč. přípravy trvá ca. 12 let.
Ťokův nový bodový systém - další utahování šroubů. Někteří tomu tleskají, ale až to vejde v platnost, budou se sami divit
Tak kdo jezdí podle předpisů, bude v pohodě ;-)
Ačkoli zde pan Horák obhajuje práci ŘSD, tak i přes reporty, které zde sdílí musí uznat, že stavba klíčové dopravní infrastruktury je tragická. Jezdím velmi často po D8 a ta se stavěla 32!!! let. Dálnice z Hradce na Olomouc bude tak za 30 let a dálnice z Brna na Vídeň je asi 15 let ve skluzu. Do Budějovic rozumně dojet o vikendu je pomalu celodenní vylet a za Budějovicemi je konec světa. To jsou reálně vysledky prace a za posledních 5 let a velkohubych prohlášení ANO se nezměnilo nic. Takze lidem vadi kecy/realita řízení státu a ministerstev jako “firma”...takze report ŘSD je jedna vec, ale realita vnimani veřejnosti vec druhá...
Jaká oprava a modernizace? Ta začne až s rozšířením na tři pruhy v každém směru. Takže možná třetí pokolení se dočká celé průjezdné dálnice.
V Polsku letos plánují otevřít 35 úseků dálnic s celkouvou délkou 533,9 km! Ne, není to překlep. Dalších 769 km je rozestavěných nebo jsou na tyto úseky podepsány smlouvy se zhotoviteli. A to díky tomu, že na rozdíl od ČR:
- nemají zákony podporující ekoteroristy
- nemají prezidenta, jehož jediným zájmem je, kdo mu naleje a koho dnes urazí
- nemají Babiše, jehož jediným zájmem je rozšiřovat vlastní majetek
Mimochodem, v poslední předvolební debatě v ČT před volbami v roce 2013 (!) zmínil Babiš jedinou věc: tristní rychlost výstavby infrastruktury v Česku. Od té doby mělo ANO všechny potřebné ministerstva (dopravy, financí, pro místní rozvoj, živ. prostředí a spravedlnosti) k tomu, aby s tím něco udělalo. Udělalo s tím jediné - všechny (!) plánované stavby nabraly zpoždění nejméně tři roky; většinou ale pět roků a víc.
Ty stavby se naopak pohnuly, zrychlila se příprava. Rozjet dálnici několik let trvá. Přes výkupy, povolení a tendr. Nic z toho ty stavby neměly a navíc měly všechny problém s eia., který to taky zdržel. Takže s tím zpožděním je to naprostý nesmysl. Udělalo se kus dobré práce. Za dva až tři roky už žádný problém s dálnicemi mít nebudeme, už to nebude žádné téma, budeme jen otvírat další a další úseky.
Jo, jo - podle smlouvy MUSELI dodavateli prodloužit nesplněný termín.... a kdopak tu takto "kvalitní" smlouvu do výběrového řízení připravoval
A toho, že dodavatel na podstatné části úseku ani nehrábl - toho si za celou dobu nevšimli vůbec....
Stejně tak, jako to že tam, kde "vyvíjel činnost" nestíhal termíny - už v létě -, tak to také nějak "přehlédli"...
Takže nakonec to musí zachraňovat Eurovia, která se se stejným státním investorem soudí o "kvalitu" provedení jiné dálnice (kdyby někdo zapomněl, tak D47 u Ostravy) .....
Ještě, že stát není firma, ta už by musela pod těma, co makajíů x-krát zkrachovat...
Eurovia (za to, co vše zprasila) měla být vyřazena ze všech soutěží a ne aby něco "zachraňovala".
No nic jsem se zde panu Horákovi dostatečně nasmál tak jdu spát. A všem přeji krásné sny o těch úžasných dálnicích našich budelípů
Mějte se.
ANO přesně vědělo co všechny vlády před nimi dělali špatně, aby nakonec nedokázali ani to málo co kritizovali..
Stavby v realizaci - celkem 187,4 km:
D1 úsek 02, 21 Mirošovice – 29 Hvězdonice 7,7 km 10/2018, D1 úsek 12, 90 Humpolec – 104 Větrný Jeníkov 13,6 km 03/2018, I/38 Znojmo obchvat II 3,4 km 07/2016, I/53 Lechovice 4,4 km 03/2017, I/42 Brno, VMO Žabovřeská I 1,8 km 10/2018, I/41 Zkapacitnění ulice Dornych v Brně 1,5 km 03/2018, D3 0309/I Bošilec – Ševětín 8,1 km 02/2016, D3 0309/II Ševětín – Borek 10,7 km 03/2017. D35 Časy – Ostrov 14,7 km 12/2018, D11 1106 Hradec Králové – Smiřice 15,2 km 10/2018, D11 1107 Smiřice – Jaroměř 7,2 km 05/2018, I/19 Kámen, obchvat 2,4 km 02/2018, I/21 Trstěnice – Drmoul 5,0 km 03/2018, I/15 Kravaře, obchvat 2,7 km 11/2017, D1 0137 Přerov – Lipník 14,3 km 08/2015, D46 MÚK Olšany 1,1 km 05/2018, I/55 MÚK s ČD Přerov – Předmostí 1,5 km 10/2018, I/21 Nová Hospoda – Kočov, přeložka 2. st. 3,0 km 04/2018, D6 Nové Strašecí – Řevničov 5,6 km 12/2017, D6 Řevničov, obchvat 4,2 km 12/2017, I/16 Slaný – Velvary 12,9 km 12/2017, D48 Rybí – MÚK Rychaltice 11,5 km 05/2017, D48 Frýdek-Místek, obchvat, I. etapa 4,3 km 05/2018, D56 Frýdek-Místek, připojení na D48 2,2 km 05/2018, I/11 Opava, severní obchvat – východní část 1,6 km 03/2017, I/11 Ostrava, Prodloužená Rudná - hr. okr. Opava 6,7 km 11/2012, I/57 Krnov – SV obchvat 7,7 km 08/2017, I/58 Příbor – Skotnice 3,0 km 07/2017, D6 Lubenec – obchvat 4,9 km 03/2018, I/13 Třebušice MÚK (dopravní bodová závada) 1,3 km 11/2017, D55 5505 Otrokovice, obchvat JV 3,1 km 10/2018.
a kolik km dálnic? opravu D1 nepočítám, rozšíření D48 nepočítám, rozšíření D3 nepočítám, kolik skutečně nových dálnic se staví?