Diskuze

Ťok hájil před svým opozičním předchůdcem Stanjurou postup oprav na D1

Ministr dopravy Ťok hájil před exministrem Zbyňkem Stanjurou pomalé opravy dálnice D1. „Zkolabovala nám tam firma, v kombinaci s mohutným sněžením pak nastala kalamita, která se na Vysočině stává,“ uvedl Ťok. Podle něj není třeba „zavádět standard odvolávání ministra dopravy kvůli zácpě na D1.“ Podle Stanjury však vláda nese vinu za špatný výběr firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Že se s ním Ťoku vůbec bavíte. ODS byla u moci dlouhá léta, Vy jen navazujete na to, co zanechali. 20 let řešili D11 u Hradce s paní Havránkovou !!Kromě toho pan Stanjura patří k vykopávkám typu Bendy, které ODS, pokud chce opravdu uspět musí dát k ledu. Tím netvrdím, že děláte vše dobře, ale kdo nic nedělá, nic nezkazí. ODS neděšlala skoro nic a přesto zkazila mnohé. Teď budou radit a kritizovat ? Této straně naprosto chybí sebereflexe.:-)

2 0
možnosti
JM

J34a49n 21M37o95r62a17v47e44c

21. 1. 2019 10:16

Za ministra Stanjury se něco dělalo lépe ?

4 1
možnosti
PK

P36a16v16e64l 57K87ř70í85ž

21. 1. 2019 12:11

Já myslím, že ne. Protože kdyby byla výstavba připravená, stavělo by se daleko víc. Výstavba vč. přípravy trvá ca. 12 let.

1 0
možnosti
HP

Ťokův nový bodový systém - další utahování šroubů. Někteří tomu tleskají, ale až to vejde v platnost, budou se sami divit Rv[>-]

2 0
možnosti
PF

P38e75t76r 81F70e67i78g43l

21. 1. 2019 8:46

Tak kdo jezdí podle předpisů, bude v pohodě ;-)

0 1
možnosti
PF

P61e93t16r 82F60e86i67g71l

21. 1. 2019 7:49

Ačkoli zde pan Horák obhajuje práci ŘSD, tak i přes reporty, které zde sdílí musí uznat, že stavba klíčové dopravní infrastruktury je tragická. Jezdím velmi často po D8 a ta se stavěla 32!!! let. Dálnice z Hradce na Olomouc bude tak za 30 let a dálnice z Brna na Vídeň je asi 15 let ve skluzu. Do Budějovic rozumně dojet o vikendu je pomalu celodenní vylet a za Budějovicemi je konec světa. To jsou reálně vysledky prace a za posledních 5 let a velkohubych prohlášení ANO se nezměnilo nic. Takze lidem vadi kecy/realita řízení státu a ministerstev jako “firma”...takze report ŘSD je jedna vec, ale realita vnimani veřejnosti vec druhá...

5 0
možnosti
PK

A ta situace byla před pěti lety ideální?

3 0
možnosti
JH

Jaká oprava a modernizace? Ta začne až s rozšířením na tři pruhy v každém směru. Takže možná třetí pokolení se dočká celé průjezdné dálnice.

0 0
možnosti
LP

V Polsku letos plánují otevřít 35 úseků dálnic s celkouvou délkou 533,9 km! Ne, není to překlep. Dalších 769 km je rozestavěných nebo jsou na tyto úseky podepsány smlouvy se zhotoviteli. A to díky tomu, že na rozdíl od ČR:

- nemají zákony podporující ekoteroristy

- nemají prezidenta, jehož jediným zájmem je, kdo mu naleje a koho dnes urazí

- nemají Babiše, jehož jediným zájmem je rozšiřovat vlastní majetek

Mimochodem, v poslední předvolební debatě v ČT před volbami v roce 2013 (!) zmínil Babiš jedinou věc: tristní rychlost výstavby infrastruktury v Česku. Od té doby mělo ANO všechny potřebné ministerstva (dopravy, financí, pro místní rozvoj, živ. prostředí a spravedlnosti) k tomu, aby s tím něco udělalo. Udělalo s tím jediné - všechny (!) plánované stavby nabraly zpoždění nejméně tři roky; většinou ale pět roků a víc.

9 5
možnosti
PH

P20e81t83r 70H17o65r91á43k

21. 1. 2019 22:29

Ty stavby se naopak pohnuly, zrychlila se příprava. Rozjet dálnici několik let trvá. Přes výkupy, povolení a tendr. Nic z toho ty stavby neměly a navíc měly všechny problém s eia., který to taky zdržel. Takže s tím zpožděním je to naprostý nesmysl. Udělalo se kus dobré práce. Za dva až tři roky už žádný problém s dálnicemi mít nebudeme, už to nebude žádné téma, budeme jen otvírat další a další úseky.

0 1
možnosti
DN

Jo, jo - podle smlouvy MUSELI dodavateli prodloužit nesplněný termín.... a kdopak tu takto "kvalitní" smlouvu do výběrového řízení připravoval ??

A toho, že dodavatel na podstatné části úseku ani nehrábl - toho si za celou dobu nevšimli vůbec....

Stejně tak, jako to že tam, kde "vyvíjel činnost" nestíhal termíny - už v létě -, tak to také nějak "přehlédli"...

Takže nakonec to musí zachraňovat Eurovia, která se se stejným státním investorem soudí o "kvalitu" provedení jiné dálnice (kdyby někdo zapomněl, tak D47 u Ostravy) .....

Ještě, že stát není firma, ta už by musela pod těma, co makajíů x-krát zkrachovat...

11 0
možnosti
JM

J58a43n 76M97o22r18a60v42e67c

21. 1. 2019 10:19

Eurovia (za to, co vše zprasila) měla být vyřazena ze všech soutěží a ne aby něco "zachraňovala".

0 0
možnosti

V12a93š30e22k 85Ř31í53h11a

20. 1. 2019 23:21

No nic jsem se zde panu Horákovi dostatečně nasmál tak jdu spát. A všem přeji krásné sny o těch úžasných dálnicích našich budelípů;-D;-D

Mějte se.

2 0
možnosti
VH

V45í26t 43H41r82a83d15i22l

20. 1. 2019 22:56

ANO přesně vědělo co všechny vlády před nimi dělali špatně, aby nakonec nedokázali ani to málo co kritizovali..

15 0
možnosti
PH

P29e21t91r 82H13o63r31á21k

20. 1. 2019 22:56

Stavby v realizaci - celkem 187,4 km:

D1 úsek 02, 21 Mirošovice – 29 Hvězdonice 7,7 km 10/2018, D1 úsek 12, 90 Humpolec – 104 Větrný Jeníkov 13,6 km 03/2018, I/38 Znojmo obchvat II 3,4 km 07/2016, I/53 Lechovice 4,4 km 03/2017, I/42 Brno, VMO Žabovřeská I 1,8 km 10/2018, I/41 Zkapacitnění ulice Dornych v Brně 1,5 km 03/2018, D3 0309/I Bošilec – Ševětín 8,1 km 02/2016, D3 0309/II Ševětín – Borek 10,7 km 03/2017. D35 Časy – Ostrov 14,7 km 12/2018, D11 1106 Hradec Králové – Smiřice 15,2 km 10/2018, D11 1107 Smiřice – Jaroměř 7,2 km 05/2018, I/19 Kámen, obchvat 2,4 km 02/2018, I/21 Trstěnice – Drmoul 5,0 km 03/2018, I/15 Kravaře, obchvat 2,7 km 11/2017, D1 0137 Přerov – Lipník 14,3 km 08/2015, D46 MÚK Olšany 1,1 km 05/2018, I/55 MÚK s ČD Přerov – Předmostí 1,5 km 10/2018, I/21 Nová Hospoda – Kočov, přeložka 2. st. 3,0 km 04/2018, D6 Nové Strašecí – Řevničov 5,6 km 12/2017, D6 Řevničov, obchvat 4,2 km 12/2017, I/16 Slaný – Velvary 12,9 km 12/2017, D48 Rybí – MÚK Rychaltice 11,5 km 05/2017, D48 Frýdek-Místek, obchvat, I. etapa 4,3 km 05/2018, D56 Frýdek-Místek, připojení na D48 2,2 km 05/2018, I/11 Opava, severní obchvat – východní část 1,6 km 03/2017, I/11 Ostrava, Prodloužená Rudná - hr. okr. Opava 6,7 km 11/2012, I/57 Krnov – SV obchvat 7,7 km 08/2017, I/58 Příbor – Skotnice 3,0 km 07/2017, D6 Lubenec – obchvat 4,9 km 03/2018, I/13 Třebušice MÚK (dopravní bodová závada) 1,3 km 11/2017, D55 5505 Otrokovice, obchvat JV 3,1 km 10/2018.

2 8
možnosti
JW

a kolik km dálnic? opravu D1 nepočítám, rozšíření D48 nepočítám, rozšíření D3 nepočítám, kolik skutečně nových dálnic se staví?

8 0
možnosti