- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pořádku,ať si účtují co chtějí a stávkují, já stáhla aplikace Liftago a Uber a mám vyřešeno. Díky taxikáři.
tak jsem to vymyslel, otevřu si naproti hospodě ve vlastním domě také hospodu, ale budu tomu říkat sdílení alkoholu a jidla. Nebudu tím padem platit daně, nezajímá mě EET, ani kuchyně dle hygieny a další náklady co má legální restauračka, budu zaměstnávat 3 lidi, tedy budu s nimi sdílet práci, tedy nebudu za ně nic odvádět a danit a to by bylo abych neměl pivo min o třetinu levnější než legální hospoda, teda ty ostatní legální, jak jinak než ZLODĚJSKÉ hospody, co mají pivo, jídlo a vše o tu třetinu a více dražší. Budu se chovat jako Uber
Bohužel asi nebudu mít tolik podpory veřejnosti, protože média nepíší o tom jak hospodští okrádají lidi a především cizince, není to tak vděčné a možná i zaplacené téma jako když jeden z více jak 3000 taxikářů někoho okradl. Všude, kde se dělá s penězi se najde pár jedinců co kradou a z toho dle ovcí zde si můžeme říci, že každý co dělá s penězi je vlastně zloděj.
Jelikož je Uber v USA vyšetřován FBI pro uplácení uředníků, věřim že i tady zaplatil úředníky a média.
To vse muzete udelat, on se najde uz nekdo kdo na vas treba poda trestni oznameni. Druha moznost by bylo ze by za vama nekdo chodil do lokalu napadal vas a vase zamestnance. A take chodil treba do meka a vyrazel ostatnim lidem jidlo z rukou.
Ja teda taxikáře fakt nesnáším, ale pro ferovost je nutné zmínit, že oni za možnost stání na letišti jako "první na ráně" platí docela vysoké sazby letišti, které se pochopitelně rozmělní do ceny služby.
tohle bych chápala, pokud se na letišti platí stanovená částka ve stánku dispečerovi, který zařídí a domluví; může být trochu dražší, než si mávat na taxi na ulici, a coby cizinec riskovat nedorozumění.
A teď bych prosil test, kdy figuranti budou cizinci a budou se chtít přepravit z turisticky exponovaného místa na letiště (či naopak).
už před pár lety - nevím, zda se změnilo: z Malostranského náměstí na Pražský hrad 1100 Kč = 1000 za pozici a 100 za cestu
a co Taxify, Modrý Anděl nebo Taxi Dex?
Celý cech taxikářů dělá zásadní chybu, když taxikáři různě protestují proti Uberu. Uber protesty miluje, je to voda na jeho mlýn a další důkaz pro jeho zákazníky, že trh je pokřivený a jedině jeho aplikace může pomoci tento trh narovnat.Nenechte se zmýlit, Uber je komerční společnost založená za účelem zisku. Zda ty peníze dostane od zákazníka, nebo řidiče, je vcelku jedno, ale ty peníze chce. Myšlenka Uberu je skvělá, její provedení špatné. Můžeme nadávat na zastaralou legislativu, ale dokud se nezmění, platí pro všechny, tedy i pro Uber a jeho konkurenta Taxify.
Zdroj: https://www.mesec.cz/clanky/uber-a-taxify-nehraji-fer-ale-lide-je-presto-miluji/
A teď test v Angličtině který se rozdělí na tři části
1) test ceny
2) test zdravotnické služby na Letišti poté, co se reportér představí v češtině a dostane pěstí
3) test UBERu
Pokud je v Praze stanovena maximální cena za ujetý km a nástupní taxa, tak mi v článku chybí navíc výpočet, kdo se do maximální ceny vešel a kdo předražil a z toho vyplývající oznámení na magistrát
mně to potvrdilo můj odhad, že letištní taxi si bere jen zoufalec nebo neznalý :-), takže škrtnu dva nejdražší a je to vyřešené. Když má tágo obsazené přední sedadlo, tak bych mu zaplatil půlku, to je fakt silná káva, když si řekne o takové peníze za půlku auta
No jo, pokrok nezastavíte. Ale aby se někdo z Blablacar bál, že mu někdo vymlátí čelní sklo, to je děs. Místopis už bych asi v době navigací až tak nepožadoval, ale taxametr? Nevím, jak je vidět, ani to není záruka. Takže z pohledu zákazníka jsou asi klasické taxislužby přežitek ;-(