Diskuze

Zachránilo mě, že jsem seděl zády, říká cestující z havarovaného vlaku

Václav seděl ve vlaku, který v úterý večer mířil z Prahy na Český Brod. Každý den takto jezdím z práce, popisoval jen pár desítek minut po neštěstí reportérovi MF DNES. Z nehody, při které se zranilo 35 lidí, vyvázl bez zranění. Přičítá to tomu, jak a kde ve vlaku seděl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED

To je teda duchaplný rozhovor plný hodnotných informací 8-o

3 0
možnosti
AN

A20n11d83r87e24a 35N45o16v31a

15. 7. 2020 14:07

Asi jako vas koment.

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 8
možnosti
MF

Ani jednu neřídí mašinfíra.

2 0
možnosti
FM

Také si ve vlaku volím sedadla zády po směru jízdy. Je to pro mne komfortnější i při běžném provozu, když vlak zrovna do ničeho nevráží. Záporné zrychlení vlaku bývá větší než to kladné.

5 0
možnosti

To píšete jak kdyby tady jezdil šinkanzen :-))

0 0
možnosti
Foto

Už jsem chtěla mrmlat, že tyto rozhovory nemám ráda, protože se v nich často hraje na city a nikdy mi to nebylo sympatický, ale pán mě překvapil, evidentně to nijak neprožívá a zbytečně to neumocňuje :)

15 0
možnosti
JM

Me zachranilo ze sem tim vlakem nejel

5 0
možnosti
PP

P74e81t36r 25P89l85o69t

15. 7. 2020 11:18

Ja byl pripoutanej.

0 0
možnosti
PT

P45e40t66r 86T32ů63m19a

15. 7. 2020 9:59

Kdyz jsem si v detstvi stavel TT vlacky a slozite koleje vcetne vyhybek s semaforu, tak kdyz se rozsvitila cervena, vlacek proste automaticky zastavil. :-)

Copak nejde normalni vlaky naprogramovat tak, aby proste pri cervene automaticky zastavily, bez ohledu na reakci strojvedouciho. Pokud strojvudce v urcite vzdalenosti pred cervenou nezacne brzdit, tak nastupuje automatika a vlak zabrzdi sam.

Proste pojistit se i automatikou.

0 1
možnosti
JM

Toto samozrejme existuje ale proste to jeste neni vsude.

1 0
možnosti
JD

Je až zarážející, jak slabou bezpečnost mají v dnešní době naše vlaky!

I bez řidiče by měl existovat nějaký front asistent, který by dodržoval odstup a v případě překážky x metrů by vyhodnotil stav natolik vážný, že samovolně zastaví či začne brzdit! Jak je možné, že pře ze všechny vymoženosti dnešní doby, není ani jeden systém, který by nahlas hlásil řidiči vlaku, co se děje! Případně pokud zaspal, tak ukazatel únavy, do há..je, vždyť tohle je poseldní dobou čím dál častěji!

4 0
možnosti
Foto

Protoze se lijou penize do linek na toastovy chleba a na pestovani repky. Rv

8 2
možnosti
KN

Jo, taky jsem se snažil ve vlaku i v autobuse sedávat tak, abych neletěl dopředu, když náhle zastaví.

0 0
možnosti
JP

J48a37n 56P34e95š31e25k

15. 7. 2020 10:08

Někomu je bohužel při obrácené jízdě nevolno.

2 0
možnosti
MF

Bylo zjištěno, že při srážce dochází k největšímu počtu zranění v posledním vagónu vlaku. Na tuto zprávu ihned reagovaly České dráhy a rozhodly se, že nově nebudou poslední vagón vlaku připojovat!

42 1
možnosti
PV

No naštěstí již nemáme socializmus.

2 5
možnosti

To se systémově vyřeší do deseti let.

3 1
možnosti
PP

P80e66t38r 52P90l68o31t

15. 7. 2020 9:50

Do deseti let budeme mit koncept a vyhledove se to pak muze realizovat.

0 0
možnosti