- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si včera taky užil fotografování. Bez ohledu na to, že jsem pochybil (překročil jsem rychlost na železničním přejezdu bez závor, kde je povoleno 30 km.h-1), je umístění radaru s odůvodněním, že se "sníží hlučnost přejezdu", "zvýší bezpečnost" apod. nesmysl: radar je jen v jednom směru, ačkoliv i z opačné strany se dá rychlost hravě překročit (jde o přehledný úsek na obchvatu města), město před zprovozněním radaru odstranilo značku upozorňující na nutnost jet 30 km.h-1 (značka tam být přece nemusí, jak to zdůvodňují úředníci), radar má město v nájmu (kolik a jak asi platí?)...
Takže: dávejte si pozor v mělníku na "obchvatu", tedy na silnici podél kolejí, lokalita Malý Spořilov. Jak jsem zjistil, je už dost populární, protože město si, ale to je můj subjektivní názor (i kdž zdaleka nejen můj), vytvořilo zatím neprůstřelnou možnost snadného přísunu peněz do městské pokladny a nepochybně i oné soukromé společnosti, které radar patří.
Jak se můžete bránit, když Vám po půl roce přijde fotka z radaru nebo zákazu zastavení?
Skutečnost, že se městký ksichti mohou vybírat pokuty v dopravě od počátku znamená, že tuto skutečnost města a obce pojala jako novou daň, nový zdroj příjmů do své kasy. Zcela tak mizí původní určení, tj. bezpečost provozu. Ostatně to české s každým vy/j/e/.bat je zřejmé.
jsem zajedno. Podle mého názoru je nejefektivnější kombinace radaru a semaforu, na kterém je červená, dokud řidič nesníží rychlost na 50 km/h. Rychle jezdí většina z nás, ale červenou projíždí jenom pár neukázněnců.
Takže výsledek: 99% řidičů jede povolenou rychlostí, ale příspěvek do městské kasy nula. Proto se raději pronajímají radary a měšťáci s nimi sedí na rovných a přehledných úsecích, kde jede každý rychle. Namísto toho, aby někde u školky pomáhali na přechodu, nebo na náměstí dávali pozor na kapsáře.
Bezpečnost nikoho nezajímá. Jde o prachy A vo tom to je
Loni jsem mimo republiku najel cca 7 000 km, za tu dobu jsem nepotkal ani jediný radar, ani jedinou akci krišpín. Sotva jsem vjel do banas langers public tak mezi Kúty a Brnem 2 x měření, v Brně na Vídeňské další. :-)))) To , že jen portugalci mají víc nehod dokazuje, že měření rychlosti pro bezpečnost neudělalo ani ň.
to je zvlastni
ja loni najel cca 50tis, z toho zmeren cca 5x, z toho 1x bodove ohodnocen
letos nevim ze bych byl zmeren
v akci krispin se vyzivali socbolsevici
vše ve jménu peněz. Tady nejde o bezpečnost, tady jde o vybírání pokut. Nejlepší obrana je, jezdit od radary předpisově, nvestovat do antiradarů, vybavit se CB stanicí . A mentálně postižení, pokud nebudou vybírt daně (pokuty) se stanou pro magistráty řítěží- holt jejich provoz bude nerentabilní.
jezdit autem, které zatím nemám .............. vyřešil byych to tím, že bych si vzal auto z půjčovny a platil pronájem
Já nevím, co ty vobyčejný lidi blbnou, že si kupujou vlastní auta, ať už za hotový, nebo na leasing .................... vždyť musí být mnohem výhodnejší si je pučovat, jako se pučujou radary
Autopujcovna si musi ze zakona vest evidenci komu automobil pujcuje (ze zakona o ucetnictvi) a zapujcni smlouva je psana bud na konkretni fyzickou osobu (a pod smluvni pokutou muze ridit jen ona) nebo firmu (ktera ma povinnost vest knihu jizd - opet jmena ridicu).
Takze u zapujceneho auta lze snadno dohledat konkretniho ridice. A pri vymluvach zaplatis na pokutach mnohem vice.
Druha vec je ze zminene informace muze pouzit schopna policie a ne ta nase banda flakacu.
To by bylo peněz Nepoučitelní čecháčci Stále nalepení homosexuálové na před nimi jednoucím zadku A pak prej, že je 4% buzíků. Houby, 90% Čechů jsou buzny
Víš, když jezdíš se svým rezatým Favoritem 60km/h prostředkem silnice, kde je limit 90, tak se nemůžeš divit, že potkáváš tolik "buzen". Prostě potkáváš bohatší lidi (tzn. i důchodce, nemocné...).
ve vesnici Obora u Doks si také nainstalovali radary, ovšem nějaké šmejdské. Jezdím celkem dost a obvykle mi radary od Ostravy po Plzeň na mých 50 ukazují 46-47 km/h Jen v této pitomé vesnici ukazuje 55-56.
No zrovna dnes mi prisla obalka s cervenym pruhem. Ja proti mereni vubec nic nemam, ale mereni v podminkach CR se ma nazyvat spise sikana a kodove jmeno "rejzujem kde se da". Moc dobre vim, kde to bylo, pac sem toho.....videl. No samozrejme to bylo na 4 proudovce oddelene ostruvkem, nikde nikdo, viditelnost super. Stal prave na tom ostruvku za lampou s laserem a svete div se, nemel vestu. Tedy porusil pravidla a tudiz mereni je k nicemu. Navic mel zaparkovane auto ve vyjezdovem pruhu z cerpaci stanice, ktere sem celou dobu sledoval, co bude delat a proc tam stoji/jede tak pomalu, na tachometr sem ani nekouk. Pochopitelne civilni auto bez houkacek. Takze policajt bez vesty na stredovem ostruvku na ctyrproudovce se zaparkovanym neoznacenym autem na miste, kde nemel co delat. Jel sem asi 70, ktera je bohuzel vyznacena az 100 metru dal. Toto proste se zabezpecovanim bezpecnosti na silnici nema vubec nic
spolecneho. Ale to je asi ohrana pisnicka.
V Nemecku sem toto nevidel.
Dnešní společnost je bohužel naprosto sobecká. Vesnice myslí jen na sebe, ale že každý den otravují život tisícům lidí, to nikoho nezajímá. Jezdím autem každý den a kdykoli projíždím vesnicí, ve které mají radar, tak bych nejraději zastavil a šel starostovi nafackovat. Lidi uvědomte si, že vozovka je od slova vozidlo a tudíž tam pěšáci nemají co dělat a pokud se tam náhodou vyskytnou, tak si musí dávat pozor.
Až tam budeš bydlet a kdejaký ko... ti bude jezdit kilo přes vesnici, budeš mluvit jinak