- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co si pamatuju tak za komunistůse vždy na exponovaný místa dávaly tzv. sněháky ( u nás též řečené zaječáky ) a jezeďákům to stačilo i při velké fujavici projet tak 3x za den aby cesta zůstala sjízdná. Po revoluci někdo přišel s nápadem že na západě se kolem cest sází živé ploty promíchané s keřema a už se nemusí stavět sněháky. Tak sněháky nechali shnít, nasadili keře, ty jim časem chcíply, teď je tam houby a silničáři se honěj jak vocasové a ještě jsou na ně lidi nasraní že nestíhaj. Jo jo. Proč to řešit jednoduše když to jde složitě.
Tak do Koree, tam nepadá
nevím,proč z toho dělají událost.Nic mimořádného to není.Chytla se toho i Nova. Bydlel jsem mnoho let ve vedlejší dědině a dřív to bylo každou zimu.Chodilo se pěšky do práce,pro potraviny a nikdy se o tom nikde nemluvilo.Děte s tím do háje,taková prkotina.Bořeňáci jsou asi něco extra.
A co chudáci lidé v Psojedech, o těch článek nebude?
Já myslím, že Idnes opisovala z Psojedského deníku..
než zůstat v posteli a souložit. Pak jim jetšě starosta vystaví potvrzení. Co víc může člověk chtít
a zábrany jim je za JZD už 15 let silničáři nepostaví. Česko kašle na vesnice.
Kdysi se kolem silnic na podzim postavily dřevěné zásněžky ..... a silnice se tolik nezafoukala.
Němci teď používaj asi 30 čísel vysoký plastový plůtky/síťky (ty se na topení nehoděj, a vcelku taky fungujou...)
a nejsou ty koliky, na kterych drzi ty plastove sitky kovove? Tady by takovy reseni neobstalo.
že celou věc je třeba řešit v souvislostech. Zásadově,ale takticky.
tak neměli přece problém se pak dostat z domu..tomu nerozumím