- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to ještě ekomaniaci nedemonstrují kvůli čistotě vody?
Snad se tím snížením rychlosti a omezením plavby motorových člunů a hlavně vodních skútrů sníží taky neskutečný hluk, který třeba na žermanické přehradě na Lučině je slyšet až do velké vzdálenosti od vody. Prostě od rána do večera neustálý hukot.
V Praze budou v plavební dráze rychlejší parníky, než skútry? To rozhodně bezpečnost nezvýší. Skútry mají "tachometry" a tak pro ně mohla být v pohodě povolená rychlost např. 25km/h s drakonickým trestem za překročeni.
Jedna srážka a hned zákaz?
To je jak reakce Německa na Fukušimu.
(p.s. nemám ani průkaz vůdce malého plavidla a vlastním jen model lodi)
p.p.s A proč spíše neomezit plavce (na úsek třeba 15% u břehu) když jsou to právě oni, pro které je srážka fatální? Už zkušenost z přechodů nám jasně ukazuje, že dát slabšímu právo navíc je fatální chyba (jak z pohledu plynulosti, tak z pohledu bezpečnosti).
Skútry, pokud byly vedeny osobou s průkazem "vůdce malého plavidla", nejspíš nikdy nepůsobilly za bójkami vyhrazených koupališť. Odvážní plavci si to do plavební dráhy střihnou v pohodě, zejména po pár "krasohledech"v místním kiosku
Rychlé čluny a skútry ve stejném prostoru, jako koupající se lidé je to samé, jako by se lidé pohybovali po dálnici. Je jen otázka času, kdy se pak něco stane. Takže pro mě ano, je třeba oddělit koupající se od motorizovaných tak, aby se kolizím zabránilo. Na vodních plochách je dost místa pro všechny. Pravda je, že ti, kteří si to na skútrech užijí nejvíce tam, kde prudí ostatní a mají z toho druhé vánoce budou mít trochu smůlu, ale těch mě líto není.
Je to uplne to stejny, jak kdyz se nekde jezdi normlane 20 let, pak se tam rozmazne nejake neumetel v zatacce a oni tam daji snizeni rychlosti na 50.
Pane boze jeden to narve do lodky, ktera tam nemela co delat jendou za 20 let a ted budeme zase vsichni a vsehcno vsude zakazovat