- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mně, jako prezident, nevadí! Hlasuji pro poštu!
(článek číst nebudu)
Za reklamu by měl zaplatit podle oficiálního ceníku 24 milionů korun (s DPH).
Fischer ale za tuto plakátovou kampaň zaplatí jen něco
přes 3,5 milionu korun.
Viz:
paragraphos.pecina.cz/2012/10/setrime-s-fischerem-aneb-politicka.html
Protože v 2.kole bude proti panu Fischerovi velmi pravděpodobně stát pan Dienstbier, jenž jako jediný z kandidátů říká, že je ochoten jmenovat i vládu s komunisty. Pak snad mnozí pochopí, že je rozdíl, když byl někdo v KSČ před 23 lety, aby si udržel svoje místo v práci, a když si někdo přeje vládu komunistů nyní.
Na mě vyjukne (možná smajlíj je hezčí) vždy, když otevřu mail na tiscali a ještě ta srdcervoucí fotka se sepjatými ručičkami . Prý židé mezi sebou vždy fin. sponzorují talentované a (všeho-) schopné lidi, možná je třeba si tuto taktiku také rychle osvojit.
Tohoto bývalého a přebarveného komanče si za presidenta nepřeji.
Fišer není pravý komunista s přesvědčení(těch už bylo hlavně před r.89 minimum).Je to komunista s prospěchu,takže se nikdo nemusí bát že bude propagovat nějaký marxismus,on by klidně kvůli prospěchu vstoupil i do strany úplně opačného zaměření,avšak nejlíp do podobné která by umožnila rychlý karierní růst a odstranění protivníků-což mu nyní plně splňuje politika E.U..Takže kdo se bojí nějakého prosazování komunismu myslím že tady problém není,jiných problému je u něho hned několik,klady však nevidím téměř žádné.
To máte sice pravdu, ale takoví jsme byli před Listopadem skoro všichni. Byl jsem v PO, ČSM, SSM a ROH, chodil jsem na (povinné) oslavy 1.máje, Vítězného února a VŘSR a na (povinné) veřejné schůze KSČ a nic z toho nebylo z přesvědčení. Ani jsem neznal nikoho, kdo by tohle dělal z přesvědčení. Takže pan Fischer patřil mezi těch 99% obyčejných lidí a ne mezi to 1% hrdinů typu Václava Havla.
Psal jsem tu už včera - po krátkém volebním intermezzu se opět můžeme těšit na křišťálovou propagaci komouše Fischera.
A už je to tu. Co den, to článek, nejlíp s reklamou jako ilustrační foto. Bravo, Lupo.