- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po přečtení tohoto článku jsem se schválně podíval na instagram paní Verešové (Jágrové) Volopichové, či jak se vlastně v současnosti jmenuje. A znovu jsem se utvrdil v tom, proč je ten kyberprostor díky nesčetným jůtuberúm, influencerům, rajčatářům a dalším z nesčetné plejády těch, kteří zaplevelují (slušně řečeno), tak přesycen zbytečnými peta či exabajty. Tímto opravuji původní příspěvek, který zjevně neprošel cenzurou.
Blogeři, influeceři, instagrameři, rajčatovci.... Po přečtení tohoto článku jsem se schválně podíval na instagram paní Verešové (Jágrové), Volopichové či jak se vlastně jmenuje. A hned jsem se znovu utvrdil v tom, proč je kyberprostor tak zas..ný naprosto zbytečnými peta-či exabajty .
No, a na iDnes se tomu rika Komercni sdeleni. Takze jste uplne stejni, taky reklamu schovavte za jina slova.
Vzhledem k tomu ze YT nemuzu ovlivnit prehravani nasledujiciho obsahu i reklamniho obsahu mezi videi, patri tato platforma do zumpy. Moje deti koukaji na tzv. Offline youtube a mam klid. Jinymi slovy: ruznymi doplnky do prohlizecu lze zajistit “sosnuti” obsahu z YT a nasledneho prehravani bez nutnosti znovu lezt na YT ;-)
Jakej byl internet skvelej pred Tim nez ho zacala ve velkem vyuzivat reklama,marketing... Jo dobu nezastavis.
Na vsechno existuji nastroje: u televize to resi settopbox s funkci DVR nebo Timeshift. U video-platforem to resi “offline stahovac” video obsahu ;-)
Tak s touhle generací bude mít ANO nebo nějaké ANO II jistě 50 %
A jeste jedna vec. Ne vsichni influenceri to delaji za penize.
"Influenecerem" chce byt kazdy a teoreticky muze byt kazdy. Momentalne je to pritazlivejsi povolani nez kosmonaut (co to rika o nas vynecham)
Takze to realne zkousi obrovske mnozstvi lidi, ale dokud si nevybuduji "sledujici", tak se nikdo nehrne aby jim za to platil.
V praxi to znamena, ze je tezke rozlisit, zda to dotycny dela za penize, nebo proto aby se zalibil (a apk mohl totez delat za penize). Ale to je jedno, umysl presvedcit lidi, jak je nejaky produkt "skvely" je tam v obou pripadech.
holka taky přišla s tím, že nějaká úžasná yutuberka prodává ještě úžasnější tašky za neodolatelných 500 korun. Tak jsme jí vysvětlili, že rozhodně nebudeme dávat peníze někomu, kdo vydělává na blbosti jiných. A když přijde a věta začíná slovy "Na yutube...", okamžitě končíme jakoukoliv debatu.
Koncit debatu je kontraproduktivni, protoze budete je ten "kdo tomu nerozumi", na rozdil od "kamaradky" z YT ktera ji "rozumi".
Chce to trpelivost a mozna i tu nejzjevnejsi blbost koupit (a nenechat se u toho zruinovat), aby bylo jasne o cu tu jde.
Takze se tesim jaka skvela regulace na to zase prijde. A jako vetsina regulaci bude nefunkcni, bude obtezovat lidi co to vubec nezajima a predevsim si reklamni sdeleni najde zase jinou neregulovanou skulinku.
On totiz internet neni nejake "vysilani" a dokonce neni jen to co maji lidi v prohlizeci, nebo nejake konkretni appce v mobilu
Regulace na to už existuje - je to klasická nekalá obchodní praktika. Jen je potřeba to zde vymáhat.
tohle je zajimave tvrzeni :'V Česku totiž platí, že jakákoliv reklama musí být řádně označena. Jinak hrozí pokuta.' Koukn2te jak to s reklamou na vsech kanalech dela CT, kde by v realu zadna reklama byt nemela. NOrmalni reklamni spoty oznaci 'sponzor poradu' a RRTV ji to sezere i s navijakem a danovy poplatnik nic nemuze,... Zda se ze obchazeni je mozne ale jen pro nekoho...
Kdyby u každého pořadu byl jenom jeden sponzor, tak je to asi O.K.
Jenže v poslední době mi přijde, že se velmi rozmáhá situace, kdy má jeden pořad klidně 4 sponzory. V takovém případě prezentace sponzorů vypadá jako klasický reklamní blok komerčních TV.