Letáky objevil Petr Kulišák z Barrandova,který sem chodí často na procházky. "Jsem naštvaný," zlobí se , "na procházkách tu často nacházím nepořádek, ale tentokrát je to opravdu vrchol."
"Na likvidaci černých skládek dáváme skoro milion ročně," shrnuje situaci vedoucí magistrátního odboru městské zeleně Kateřina Vaculová. Potvrzuje také slova hajného: "Náhradu škody bychom skutečně vymohli asi jen od toho, kdo by se nechal chytit při činu."
Problém v Prokopském údolí by ale mohl být výjimkou. "To nás mrzí," zareagovala na zprávu o skládce mluvčí Carrefouru Jana Havlíčková.
Letáky hypermarketu ale podle ní distribuuje Agentura pro distribuci a marketing.
Ta se včera k odpovědnosti za nepořádek skutečně přihlásila. "Je to pouze naše chyba," říká Šárka Mrázová z obchodního oddělení firmy.
Letáky podle ní rozházel po údolí brigádník. "Už jsme ho potrestali a o odstranění odpadků se sami postaráme," slibuje Mrázová.
Rozlehlé Prokopského údolí zaneřádily stovky reklamních letáků, které zvou do hypermarketů Carrefour a Albert. (21. března 2002) |