- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letištní Phalanx totálně selhal.
Nojo, po usilovnem letu na Brusel přistál v Praze.
Zakufrovat ve vzduchu je to mnohem snazší, než se zdá.
Koukám, že se tu pletou dvě věci dohromady . Neopovídající pilot a neopovídající letadlo. Start stíhaček nebyl třeba z jednoho prostého důvodu - stroj měl zaplý odpovídač - takže věděli co to je zač. Jen nereagoval pilot a to může být pro poruchu vysílače, pro poruchu přijímače, výpadek celé vysílačky, tohle musí zjistit vyšetřovatel. To, že přistál na dráhu kde se pohybují stroje volá po jedné věci - sebrat licenci a poslat na vyšetření způsobilosti.
Mooney OE-DSF na finále dráhy římská 10... stane se
Až zas pojede na dálnici auto v protisměru, očekávám zde hodnotné příspěvky typu "proč ho nedoprovodilo policejní vozidlo?", nebo "proč nezasáhla armáda, to zas jistě byli na zahraniční misi"
Kdyby se posledním odstavcem článku řídila silniční doprava, bylo by na silnicích mnohem bezpečněji a hlavně plno chytráků by se vůbec nedostalo k řidičáku nebo by o něj brzy přišlo.
Jsou tu pořád? (zainteresovaní vědí) :-D
Tak já se jenom těším až tu někdo provede útok malým letadlem (právě dostal jasné avízo, že se po neznámých strojích bez odezvy nestřílí) a vyrojí se chytráci s kritikou proč nebyl sestřelen.
Přijde mi ta situace nezvládnutá a obou stran. Člověk, který neumí v krizové situaci postupovat dle předpisů, nemá v letadle co dělat.
Lidé zodpovědní za letový provoz, kteří při podobné situaci nepostupují jako by šlo o útok také nebudou ti správní na svých místech. Podle mého názoru si to doprovod vojenského letadla prostě zasloužilo.
Hlavne ze tady ruzny chytraci, ktery jsou uplne mimo misu vykrikovali jak mel byt sestrelen stihackami...
Vlna lidí, kteří ukázali, jak naivní představy mají o světě, byla u toho prvního článku přímo děsivá.
Tady selhává něco úplně jiného..