- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a hned vedle je článek, o situaci na Jižní Moravě, že jsou peníze ale nejsou řemeslnici....to by mě zajímalo, jaký blázni podporují další vysoké školy? nebo si pak borci s titulama půjdou opravit střechu nebo vykopat kanalizaci?
Dlouhodobě je pro ČR výhodné zůstat montovnou, kde se budou jen lepit cizí auta, nebo technologickou zemí, která prodává licence do montoven v dalších zemích?
Problém není v budovách, ale v lidech
Vzdělání je nutno podporovat, ovšem to abychom se postupně měnili z montovny na produkování špičkových výrobků, znamená podporovat hlavně technická fakulty.
Studium migrace a přebytek humanitních fakult asi není ten nejlepší směr.
Studium migrace - to bude zase chytrejch lidí. To prosazují
piráti?
Tohle si určuje univerzita sama. Každopádně studium migrace není nic špatného, může pomoct při modelování šíření nemocí jako třeba budoucího SARS3.
Kvantita na úkor kvality, dnešní školství.
To bych v tomto konkrétním případě netvrdil.
Fajn, ale než se přijde s nataženou prackou, bylo by fajn hledat interní úspory. Bylo by dobré zamyslet se nad smysluplností některých fakult, například Fakultu humanitních studií
Jako že třeba antropologie, řízení sociálních zařízení(domovy důchodců a dětské domovy) a psychologie nejsou důležité?
Investice do vzdělání má smysl, držím palce.
Jen to studium migrace......
Viz níže, četl jste článek? A víte, co je vůbec Albertov?
Super, studenti to budou mít kousek na vybetonovanou Folimanku. Betonovat se bude už v červenci...
Architektonický návrh je bezesporu velmi pěkný. Domněnka, že se výstavbou nových budov zvýší "produkčně/invenční schopnost" zdejšího osazenstva, je naopak zcela naivní....
Dodatek pro mínusáře (a bude jich zajisté dost): Když si vzpomenu na své dlení v lavicích MFF (před bohužel už půlstoletím), mohu přesvědčeně sdělit, že - among others - obyčejná křída v rukou pana doc. Procházky (klasická algebra 2.r.) nebo (nyní emer. prof.) Anděla (statistika 3.r.) spolu s tím hlavním (= intelektem v jejich hlavách) přinesla (nejen mně) daleko více "představy o skutečné vědě" než o desítky let později grafikou a barvami hýřící prezentace "renomovaných expertů" (vesměs jiných oborů) s minimem reálného naučného obsahu....