- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
týdnem) tady je krásně vidět, že žádná koncepce MHD momentálně neexistuje a maj v tom akorát bordel. Při spuštění metra už celou autobusovou dopravu totálně roze/s/r/a/li a teď omezej i metro
Střížkov - OK, metro poloprázdný, lidi si sednou, Ládví - místa k sezení zaplněná, dost lidí stojí, Kobylisy - narvaný vlak, Nádr. Holešovice - dobytčák Takže teď se zavede dobytčák i v úseku Ládví - Letňany. Opravdu bezva A ty úspory budou fakt astronomický, topit a svítit musí tak jako tak a obslužný personál tam zůstane
nechalo postavit metro do pole a teď se diví, že z pole nevyskakují cestující. Od samého počátku se vědělo, že je vlastně zbytečným přepychem stavět metro jen kvůli výstavišti, když je zde pár akcí do roka a to efektivnost vynaložených prostředků rozhodně nevrátí, kromě toho, stejně mnozí potřebují na veletrh dorazit auty - nejen vystavovatelé, takže pak je metra zcela k ničemu.
Dávno se mělo stavět metro tam, kde ho je a bylo potřeba, ne, páni konšelé za ODS jejich přisluhovači rozhodli jinak. A vrcholem pokrytectví je, že dopravnímu podniku to nechtějí nyní ani zohlednit v nákladech, takže za stávající stav nelze vinit Dopravní podnik, ale alarmující stav komunální politiky v Praze. Je třeba provést i zde cunami a vymést nánosy špíny ze všech míst! I Škodům palác je pomník pana Béma a jeho družiny! Jak se pak chce cpát do celostátní politiky?
stanice metra Zličín byla taky dva, tři roky v polích. A jak vypadá dnes.
až bude DP řešit všechny činnosti svými zaměstnanci, sníží platy"mana ž e r ům"
a nebude vysáván různými soukromníky o zisk se dělícími s mana ž e r y.Až prachy z reklam půjdou na dopravu a ne mana žerům.....až nebudou dělat taková svinstva jako open card /ty náklady!!!!/ , až bude všude čisto a ne stoletá zažraná špína,až začnou hospodařit jako skuteční hospodáři a sníží jízdné, tak začnu platitMožná.
No nevím, ale skoro bych řek, že by se tím cesta celkově prodloužila. A z Florence? Ony tam nějaké takové linky končí...?
Možná že jo, ono to přes Holešovičky a Vltavu bejvá ráno dost zasekaný, odpoledne zase zpátky, kdežto metro projede.
Dálkové linky na Florenci končí, tak jestli mysleli tohle...
DP Praha ať se nediví ... takhle blbě postavené metro nikdo ještě neudělal ... to, že je to v polích je jedna věc .... to, že místo podpory budou omezovat je věc druhá ... ale v neposlední řadě jaksi nikdo nepočítal s tím, že se na metro lze dostat také jako spolujezdec v autě ... v celém terminálu neexistuje inteligentní místo, kde by se dalo na někoho počkat 5-10minut s autem a přitom neporušit některý zákaz vjezdu, stání, otáčení na křižovatce atd atd. Pokud budu dodržovat předpisy, tak musím zastavit asi 150m od metra ... v dešti a neustálém větru na poli je to bájo
Nenene.
Vodnaté - možná, ale ne v DP. O vedení linek metra rozhoduje Ropid (zástupce magistrátu) a vyjadřuje se k němu i dopravní výbor magistrátu.
DP provozuje, neprojektuje, nedesignuje, nenavrhuje.
Neznám toho starostu, ale přesto s ním souhlasím
Takhle to vypadá, když se staví metro podle potřeb Metrostavu. Pak se staví nesmyslné tunely i pod poli na předměstí, kam by metro mělo tak jako ve všech rozumných zemích jezdit po povrchu, pokud vůbec. Potom je metro poloprázdné a drahé. No co, zvednou se ceny lístků, cestující (a daňoví poplatníci) to zaplatí a mafie kolem pražského magistrátu, DPP a Metrostavu se poměje.